1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf voor 10tje zelda phantom hourglass gekocht bij mijn 3ds.

Top spel zeg. Speelt relax en prima zelda sfeer. Besturing met stylus alleen werkt zelfs goed.

Spired tracks komt iig ook nog en natuurlijk oot.

Leuk speelgoed.

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat is nou een pluspunt met cellshaded, dat ziet er eigenlijk altijd wel goed uit terwijl dat het met de realistische graphics na een tijdje er verouderd uit kan zien :+.

3. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gewoon op de Gamecube gespeeld, neem ik aan? ;)

De Wii maakt van al m'n GC games breedbeeld. Nu valt dat niet heel erg op, maar toch wel een beetje. :mad:

Windwaker hoort sowieso bij m'n favoriete Zelda games. De graphics waren gewoon fenomenaal, en zijn dat tot op zeker hoogte nog steeds, daardoor is de sfeer perfect en het verhaal is imo ook om van te smullen.

[spoiler1]Het blijft toch tof dat je op een gegeven moment weet dat de mensen op de bergtoppen van Hyrule wonen en je sommige dingen zelfs nog herkent uit OOT, zoals Death Mountain en de "Deku Tree"[/spoiler1]

5. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dit is op de Wii gespeeld! Als ik opneem zet ik hem gewoon terug naar 4:3 en mijn scherm staat ook ingesteld op 4:3 als ik dit spel speel! Al speel ik twilight princess dan staat ie weer op 16:9 (Kijk maar op mijn andere filmpjes op youtube)

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze cell-shaded stijl dig ik ook heel erg. Ik vind Skyward Sword echt lelijk in vergelijking met Windwaker.

7. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    Afwachten! Tot nu toe vindt ik de stijl geweldig! Maar dat kan komen dat ik gewoon een Die-Hard zelda fan ben!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ben sowieso een die-hard fan van cell-shading, dus alle Jet Set Radios en Windwaker/Skyward Sword worden hier met open deur ontvangen. :cool:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben zelf ook aan het spelen en op een 50" Plasma ziet het er niet echt geweldig uit. Speel op de Wii met een Component kabel.

Heb de eerste dungeon gespeeld en toen weg gelegd. Game was leuk, maar met de stylus spelen was waardeloos en weiger dus de game verder te spelen. Spirit Tracks heb ik mooi laten liggen. Hadden minimaal ook normale controls bij moeten zitten.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, 50", daar noem je dan ook wel wat.

Majora's Mask is bij mij trouwens ook nog behoorlijk strak. :+

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is jouw setup?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stilstaand beeld is goed te doen. Bewegend dan wordt het minder. Denk ook niet dat de ratio helemaal goed staat. Misschien dat ik die moet aanpassen.

13. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    @MOdder dat is een EMULATOR!!!
    CHeater!!

Net een mail gekregen van dimensionplus of ik de limited edition wilde hebben (Gouden sleeve met poster) Gelijk geantwoord TUURLIJK!!!!

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kreeg het mailtje ook en heb er gelijk ook 1 voor een vriend van me besteld!

15. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    While Nintendo stated during their E3 press conference that Skyward Sword was going to be released this holiday season, Nintendo of Europe’s press site now claims that Skyward Sword will be released in August 2011 instead. Remember, only official press companies can have access to this page. This access comes from well-known gaming journalist Mike “TSA” Damiani. You may know him from his days on TheHylia, his current work at GameTrailers, or the ever popular GANNON-BANNED meme.​

Bron: zeldauniverse.net

WORDT GEK!!!!!!

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het kan kloppen maar we moeten het gewoon afwachten want het is nog steeds geen exacte datum.

Damn nog 3 dagen + een beetje voor Ocarina of Time 3D! :+.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb geen Dragon Quest VI :confused:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan doe je toch iets fout. :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha bedoel geen DQVI gezien :)

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop dat hij vandaag misschien al in de winkels ligt. Ik bedoel, de 3DS was 1 dag eerder en de games waren er toen zelfs 2 dagen eerder. Ook Pokémon Black/White waren er 2 dagen eerder.

Vanmiddag maar eens kijken bij de winkels. Morgen geef ik trouwens wel een grote kans. De druk wordt immens door alle Nintendo-boys.

Deel Deze Pagina