1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn wel originele zelda games, Philips mocht een aantal characters gebruiken van nintendo om zelda games te maken.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Op deze manier bedoel ik het:
    Philips mocht inderdaad een paar characters lenen van Nintendo, maar deze spellen worden niet in de originele zelda timeline gezet en veel mensen zien dit niet als een officiële Zelda game het maakt helemaal geen deel uit van de andere zelda games naar mijn mening, maar je hebt wel gelijk... maar ik bedoel het eigenlijk op deze manier.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Leken totaal niet op Adventures of Link!
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nee, met de graphics zeker niet, maar de gameplay leek er wel een beetje er op, dit was dan ook een Sidescrolled game, maar ik geef je wel gelijk dat het totaal niet op The Adventure of Link lijkt behalve dat het ook sidescrolled is :+.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    is the phantom hourglas leuk? zo ja/ nee waarom?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Het is op zich gewoon een heel leuke en toffe game, maar het kan zich niet met de echt goede Zelda's meten.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mja, wel mee eens. Phantom Hourglass is echt een hele goede game. Alleen het is net niet zoals Ocarina of Time of A Link to the Past. Het maakt niet uit welke Zelda je speelt, ze zijn allemaal echt briljant. Alleen de 1 is iets beter dan de ander. Het verschil zit tussen een 9 en een 10 :+
     
  8. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit echt met smart te wachten op OoT3Ds. Tot nu toe de enige reden dat ik een 3Ds haal. Speel express oot ook niet op mijn n64 tot ik hem heb op de 3ds
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    same here:b:
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfde geldt voor mij, ik heb er zoveel herinneringen aan maar ik weet ook zeker dat ik heel veel ben vergeten. Denk dat die hele ervaring en dan ook nog in 3D echt heel mooi gaat worden. Laatste keer dat ik die game heb uitgespeeld is een jaar of 10 geleden... heb wel is poging gedaan (bijv. cube met masterquest) maar dan kwam ik vaak pas tot de Gorons en dan had ik geen zin meer :+.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vond ik het spelen met de stylus zo waardeloos dat ik na de 1e dungeon al gesatopt ben en het 2e deel op de DS niet eens gehaald heb ><

    Vriend van me krijgt echt hoofdpijn van die game. Weet niet of het alleen de games is of de 3DS. Hoor van veel mensen dat ze er hoofdpijn van krijgen. Maar dat hoor ik ook van 3Ds films etc...
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm okay, ach ik ga 't proberen, ik koop 'm 2de hands voor een leuk prijsje en ik heb wind waker uitgespeeld, ben wel benieuwd hoe 't verhaal verder gaat:)
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zit dat hoofdpijn van 3D echt (figuurlijk) tussen de oren.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Al meerdere malen een 3d film gezien, nooit last gehad :).. Ach sommige zullen er wel gevoelig voor zijn. Net zoals dat je mensen hebt die gevoelig zijn voor epilepsie en dat de mensen zijn die beter geen Fear 1 of 2 kunnen doen.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had zelf met de 1e film(Avatar 3D) wel bij het begin problemen met een klein beetje hoofdpijn na een aantal minuten, maar daarna viel het eigenlijk best wel mee, de volgende 3D film die ik gezien had (Jackass 3D) had ik helemaal geen problemen met hoofdpijn dus het is misschien ook iets dat je gewoon moet aanleren.
     
  16. i EnDleSs GaMeR

    i EnDleSs GaMeR Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me gewoon tof om Ocarina of Time altijd bij je te kunnen hebben.Elke keer blijft dit spel bijzonder.Daarom is het mijn nummer 1 spel ooit.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Van Zeldauniverse:
    Cool, het zou wel een mooie release datum wezen vlak na Gears of War 3 :+
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Koppijn ontstaat om een aantal redenen.
    1. Ogen hebben een probleem met het scherpstellen van het plaatje.
    2. Ene oog is slechter dan de andere ( oplossing goede bril of contactlenzen).
    3. Je wordt teveel afgeleid door de omgeving.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    4. Als je vermoeid bent (door te weinig eten, slaap/rust of een combinatie) kan je door intensief te concentreren/ je goed te concentreren ook makkelijk(er) hoofdpijn krijgen
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Amerikaanse boxart:
    [​IMG]


    De Europese release:
    Dus we krijgen hem 2 dagen eerder dan de amerikaanse release, whoop! :).
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011

Deel Deze Pagina