[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben gewoon nog met de Main Quest bezig. Wel bijna klaar en heb hem nu op ongeveer 70%.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis dat juist,ik moet alles nog zoeken en ontdekken.
    Daarom doe ik ook veel langer over de game.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is ook de beste manier om te spelen, beetje alle NPC's uithoren, ronddwalen in de dorpjes, ronddwalen op hyrule field, geheimen ontdekken. Als je aan een stuk door alleen maar doet wat je moet doen geloof ik ook wel dat je 'm zo uitgespeeld hebt. Maar je moet er inderdaad gewoon van genieten.

    Dat heb ik bij Fable ook altijd, veel mensen klagen erover dat die games zo kort zijn. Ik doe er altijd minstens 2 keer zo lang over omdat ik het ronddwalen door de wereld en steden/dorpjes op zich al vermakelijk vind.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mainquest is toch behoorlijk lang? Ik geloof
    3 dungeons als je klein bent, en 6 dungeon als adult link , met daarnaast behoorlijk wat traveling en kleine dorpjes waar je doorheen moet.
    . correct me if i'm wrong, heb de game al 10 jaar niet meer gespeeld. Maar wat ik wel weet dat ik op de N64 er ook heel lang over gedaan heb, een half jaar ofzo. Denk dat ik misschien wel over de 100 uur erop heb zitten omdat ik nog zo lang minigames als vissen deed, en over hyrule field bleef rijden :+
    Oja, en die race met epona op de ranch!
    Was zo snel dat ik een Koe had gewonnen voor in mijn huisje in kokiri forest, gratis melk!
    Heerlijk dat soort dingen!
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook, speel hem voor het eerst.

    Merk alleen dat ik niet echt weet waar ik heen moet met dit spel, of ligt dat aan mij :+, heb nu net 'Sarias song' geleerd..
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel wat zoeken heb ik hier ook wel maar tot nu toe lukt het wel.
    Denk wel dat die qua puzzels wel moeilijker gaat worden.
    Die song heb ik gisteren ook geleerd wel vet :p
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu mijn vriendin Zelda-les te geven. We zijn 30 minuten verder en ze heeft bijna de Deku Tree uit. Ik moet wel zeggen dat ze OoT ooit heeft gespeeld op de gamecube, maar nooit echt verder heeft gespeeld.

    Ze vindt het grafisch mooier, maar ook de besturing een stuk fijner. Het grappige is dat ik daar vrij weinig mensen over heb gehoord. Ik vind het namelijk ook, toen ik erover nadacht. Daarnaast vindt ze gyroscopisch richten erg fijn. Een stuk makkelijker dan met normale controls.

    Grappig om te weten hoe zo'n casual iemand tegen zo'n game aankijkt.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    100 uur?
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha is wel vet ja :p
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De N64 controller was ook gewoon ruk. Daar was geen enkele game me te besturen ;)
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vond de controls op zich ook wel goed behalve als ik de left trigger(om een vijand te targetten) moet gebruiken + bewegen + slaan tegelijk dan voelt het wel moeilijker aan dan als een normale controller want ik kan niet echt de 3DS goed vasthouden bij zulke dingen als een controller, als je weet wat ik bedoel :+.

    Gyroscoop werkt enorm goed, alleen gebruik ik het niet al te veel omdat ik 3D volledig constant aan heb en dan valt het eigenlijk best wel tegen voor mij!..., ik vond eigenlijk de Gyroscoop ook wat beter werken dan de analoog omdat je eigenlijk wat meer perfect kan richten naar mijn gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nietus! :mad:
    Het enige wat er ruk aan was, was dat het pookje na verloop van tijd gewoon "los" raakte. Voor de rest was hij echt awesome. :cool:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je mist gewoon een 2e pookje ;) Ooit geprobeerd in te zoomen met de sniper in GoldenEye? ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Je wilt niet weten hoe pro ik was in GoldenEye. Ik was daar beter in dan in al die tegenwoordige shooters. :cool:
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Maar weet ik veel, de N64 had geen urenscanner en ik was toen een stuk jonger. Wel belachelijk veel gespeeld in ieder geval.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ook, ik kwam nooit verder. :9 Toen dacht ik, ik kom vast wel verder als ik opnieuw begin. En zo kwam ik elke keer iets verder op een 1 of andere manier. :9
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Man, wat een heerlijk spel is het toch... Ik heb er nu zo'n 8 uur inzitten en ben nu (pas) in zora's domain... Ja, ja, ik neem ruim de tijd. Beetje zoeken, praten, minigames doen. Het is voor mij echt een feest van herkenning, maar er zijn ook voldoende dingen die ik compleet vergeten was. Maar tijdens het spelen komt alles langzaam weer terug. Verder zijn de bazen makkelijk tot nu toe, was in mijn beleving moeilijker..

    Oh, en hoewel de N64 controller heerste (zelfs als het pookje 'los' zat), het speelt nu toch lekkerder (ook met touchscreen erbij en gyroscoop). Speel heel de tijd in 3D, en het enige wat irritant is, is dat de batterij zo snel op is.
     
  18. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    EINDELIJK BINNEN

    He he, poeh poeh. Net de deku tree dungeon gehaald... Het is jaren geleden dat ik dit gespeeld heb, precies lang genoeg om herkenbaar te zijn zonder alles nog uit mijn hoofd te weten. Heel fijn :)
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat is die jabu jabu `dungeon` toch kut zeg.
    Verder heerlijke game
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Pfff ik kan het me gewoon niet veroorloven om een 3ds te kopen + oot. (vrijdag sleutel van mijn nieuwe huis) maar zodra dat af is ga ik hem toch kopen! :D
     

Deel Deze Pagina