1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    En ze hebben hem nog veel makkelijker gemaakt ook. 8)
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    de Water Temple staat ook bekend bij OOT als moeilijkste dungeon... maar die van Majora's Mask(Great Bay Temple) vind ik zelfs nog moeilijker.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die was idd kut!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Maar is hij nu echt veel makkelijker gemaakt?

    Majora's Mask was sowieso veel moeilijker dan OOT. Ik wil een 3D remake van MM! MM was zelfs de betere game.
     
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is niet makkelijker gemaakt! Hij is op sommige punten wat duidelijker gemaakt! Maar makkelijker neen.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat iedereen OOT zo geweldig vindt omdat het eerste eerste '3D' Zelda was. Persoonlijk vind ik MM, ALttP en alle NES + GB Zelda's leuker.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nouja, de NES Zeldas vind ik sowieso niet leuker of beter. NES games missen gewoon het verhaal en de epischheid om een echte goede Zelda te zijn. Daarnaast was deel 2 (mijn allereerste Zelda game overigens) toch niet helemaal geslaagd.

    ALttP valt over te twisten. Dat is sowieso de beste 2D Zelda en staat sowieso in de top 2/3. MM wordt gewoon gehaat vanwege het tijdssysteem, daarbuiten was het op alle punten een evolutie van OOT.

    Maar OOT was gewoon revolutionair, waardoor het toch als een plekje hoger krijgt in de rangorde. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor Super Mario 64.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien omdat ik opgroeide met de NES dat ik ze leuk vind. Verhaal zit er idd niet in, maar The Adventures of Link vind ik nog steeds geniaal! Zeker omdat hij lekker moeilijk is al kon ik hem met 1 leven ook uitspelen.

    Overigens lijkt die game het meeste op de hedendaagse Zelda games op de console.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar heel veel hebben ook een beetje een hekel aan het ''tijd systeem'' van Majora's Mask maar elke Zelda heeft wel zijn systeem... bijvoorbeeld bij Ocarina of Time moest je ook een paar keer terug in de tijd naar Young Link en natuurlijk naar de toekomst als Adult Link om het verhaal verder te spelen..., de tijd ging op zich niet eens zo enorm snel in Majora's Mask en ik vond het best wel een leuke toevoeging, enorm veel emoties bij personages zat zeker wel in Majora's Mask door het hele ''wereld vergaat in 3 dagen'' :+.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het 1 van de beste ideeën in een game ooit. Vind het ook geweldig uitgevoerd. Echter had de titel "OoT" misschien beter bij die game gepast :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik schaam me enorm, maar ik heb de game gewoon nooit uitgespeeld. Daarom wil ik dus een remake. :+
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hoe ver ben je trouwens in Majora's Mask gekomen?.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik moest beginnen aan de Great Bay Temple. Dus ik heb 2 van de 4 temples nog niet gespeeld + aardig wat sidequests.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook nooit de Zelda bonus disk gehad op de NGC?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Tuurlijk wel. Ik heb de game origineel en op de bonus disc, maar ik hoop nu met het succes van OOT3D op een remake. :cool:
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik hoop eigenlijk dat ze hun tijd nu steken in een ''nieuw'' Zelda game voor de 3DS :+, als je Majora's Mask weer wilt spelen start dan je Gamecube of Nintendo 64 op met Majora's Mask!.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    OOT3D is ook niet door Nintendo gemaakt, dus waarom niet? ;)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zeg alleen dat ik liever een nieuwe zelda titel heb, natuurlijk heb ik helemaal geen probleem met een Majora's Mask remake, maar wie weet komt het wel een keer maar remakes kost ook niet zo enorm veel tijd als een nieuwe titel en inderdaad Grezzo is met OOT 3D bezig geweest.

    Ik zou wel Fierce Deity Link willen zien als ze Majora's Mask remaken :eek:.


    Maar ik weet eigenlijk niet of Grezzo en/of Nintendo wel zo zin heeft om nog een remake te maken van een Zelda game.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hoezo niet? Ze hebben de models/textures en het framework van OOT3D al liggen. Enige wat gedaan moet worden is modelen/texturen voor MM specifieke dingen. Easy cash voor Nintendo.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet het eigenlijk niet ''waarom'', maar zo'n gevoel heb ik gewoon, het zal natuurlijk enorm mooi zijn om een remake te zien van mijn favoriete Zelda ooit!.
     

Deel Deze Pagina