1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Goed nieuws, dus er is alleen nog goed nieuws zover(ook wel negatieve omdat sommige mensen het hele 'zwaaien met een wiimote' niks vinden :+) ik ben wel vrij jaloers op de reviewers trouwens die het spel nu al hebben en kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Tsja, dat het een supertopper zou worden was me al lang bekend. Maar de vraag is of hij beter is dan Twilight Princess, die ik achteraf toch wel erg goed vond.

    Ik ben er overigens ook best wel jaloers op. Ik zal ook zeker bepaalde kanalen in de gaten houden om de mogelijkheid te krijgen hem al voor de release te spelen. :+
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Weet je trouwens wanneer de nieuwe Edge ook exact uitkomt? ik heb niet veel op hun website kunnen vinden maar sinds ik in Londen ben 25 Oktober zou ik eigenlijk de nieuwe Edge willen halen en natuurlijk de review lezen(tenzij er spoilers inzitten :+)

    En inderdaad het was te verwachten dat Skyward Sword natuurlijk een topper wordt en als je Nedgame.nl kent(zelfs was het zo bij OOT 3D) krijg je vaak het spel voor de release via Nedgame that is.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Geen idee. Maar de review staat 25 oktober op hun site, zelfs voordat het blad uitkomt.

    Ik heb het over andere kanalen waar je hem met mazzel zelfs een week eerder kunt spelen. :+
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Aha, je zou daar best wel een groot kans mee kunnen hebben :+.

    En als de review al 25 oktober online staat zal de Edge ook wel in de winkels op die dag liggen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    "Read our review here in full on October 25, the day our December 2011 issue goes on sale."

    Ja dus.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    idd
    zkr goed nieuws\o/
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb er zin in :). Nog 4 weken wachten. Maar goed, het wordt toch echt een prachtgame. Als ik zo hier en daar die verhalen hoor. Ik ben heel erg benieuwd.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Even kijken op welke tv ik mijn Wii ga aansluiten.
    De voorkeur gaat naar de 42" Plasma alleen heb ik deze aan de muur hangen en kom heel slecht bij de component aansluiting.

    Zou een 2e component-kabel kunnen kopen en deze permanent achterin de Plasma kunnen laten zitten.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Het is trouwens echt mediaoverload de laatste dagen. Ik zie overal alleen maar nieuws met 'nieuwe trailer Skyward Sword', 'nieuwe video's Skyward Sword', 'Nieuwe prenten/plaatjes Skyward Sword'. Gelukkig kan ik me inhouden. Heb op zich nog maar een paar screenshots en 2 video's gezien.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Killzone 2 een 7..geheel terecht overigens. Kan me wel vinden in Edge.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Morgen de Edge review! :D
    Weet nog niet of ik hem ga lezen.
    Hier trouwens de scans van de Nintendo Official Magazine review voor de geinteresseerde. Geen idee of er spoilers in staan, want ik kijk er niet naar en heb slechts de links gecopy-paste:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb er vluchtig doorheen gelezen. Weinig spoilers maar veel over dat dit eindelijk een game is die Motion plus en motion gaming in het algemeen optimaal benut. (vind eigenlijk dat ze daar SMG wat mee tekort doen maar afijn,..)

    Ik ga zelf wachten op de Wii U versie. Kan gewoon naast Batman, Skyrim, Uncharted, Dark Souls , Battlefield, CoD etc etc niet nog meer tijdvreters gebruiken :+

    Als is dit stiekem wel de eerste Zelda sinds Majora's mask waar ik echt wel een beetje op zit te wachten
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  14. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan echt niet meer wachten x-)

    Heb er een week vrij voor genomen dus laat het spel maar komen =D
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de ingame orchestrale soundtrack. :D
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zelda Concert:

    Hell yeah! :cool:, hopelijk wordt het wel leuks, ik zal in ieder geval morgen wel laten weten hoe de concert was(ik mag blijkbaar geen foto's daar maken :+).
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Noooo, Miyamoto? :eek:
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Have fun daar :). Ik had er ook graag bij willen zijn, maar ik had/heb er echt geen geld voor :mad:.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Eiji Aonuma was bij het Concert een paar dagen geleden in Los Angeles, dus wie weet wie er in Londen komt!.

    Thanks!, ik moet toegeven dat het vrij duur was inderdaad, ik ben zelf niet voor een hotel gegaan anders was het nog veel duurder zelfs maar de vliegticket + concert ticket kwam al op bijna 300 euro, ik had het trouwens wel leuk gevonden hebben als iemand mee was gegaan maar iedereen die ik ken die gaat er gewoon niet heen dus... alone forever. :+
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier oniiiiiiiiiiiiiiii wyoooooooo:thumbs:
     

Deel Deze Pagina