1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    WTF, dungeon revisit? Dat is wel heel goedkoop. :emo:
    Eerste minpuntje aan de game.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, niet dat je veel moet doen bij de Dungeon revisit, maar goed.

    Trouwens ik heb Skyward Sword uitgespeeld, verhaallijn dan, ik had 17 hartjes in totaal krijg ik na het uitspelen te zien dat ik ook Hero Mode kan spelen(moeilijkere moeilijkheidsgraden) de save ging wel over mijn oude save heen, ach dan doe ik de sidequests daar wel op.

    Trouwens het spel is gewoon zo gaaf, soms waren de bossfights een beetje ingewikkeld moet ik toegeven maar als je eenmaal wist wat je moest doen was het geen probleem, ik zal voor de rest ook niks spoilen, maar damn dit is wel 1 van de beste Zelda titels die ik ooit gespeeld heb. _0_
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Zit ik al op de helft? :+
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo ongeveer wel, ja. :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Jeez, hoeveel uur heb je erover gedaan?
    En heb je Batreaux nog geholpen? _O_
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, dat was op zich wel een goede sidequest, of wel sidequests. ik ga het spel zeker wel weer uitspelen maar dan ook 100% dit keer.

    En hoeveel uur? net nog geen 30 uur. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Kleine Batreaux spoiler:
    Het valt me sowieso op dat we in elke 3D Zelda weer iemand human moeten maken. In OOT die gast die in een Skultulla is veranderd, in Twilight Princess die gast die in een standbeeld is vernaderd en nu dus een demon. Ik kan me alleen niet herinneren of er ook zo iemand in MM zat.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    bij Majora's Mask had je dit op een heel andere manier, bijvoorbeeld die vervloekt zijn door een masker, bijvoorbeeld de man die een zombie is en dat je hem weer naar normaal kan veranderen door een liedje te spelen, het is niet bij elke Zelda zo maar wel bij enorm veel Zelda's inderdaad.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Ik weet sowieso weinig meer van Majora's Mask en heb hem nooit uitgespeeld. Daarom wil ik die 3DS remake. :mad:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Shame on you!
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu in de tweede dungeon waar ik waarschijnlijk wel al halverwege ben. Toch vind ik 1 ding vreemd.

    Ik lees echt overal: "Dit is de moeilijkste Zelda ooit, blablabla". Maar ik vind hem nog steeds makkelijk. Zowel qua puzzels als de vijanden.

    Het enige wat anders is, is dat je iets langer doet over je vijanden. Maar je herkent binnen no-time de structuur van hun bewegingen en aanvallen.

    Ach, vanavond kan ik weer verder. De tweede dungeon uitspelen en dan naar het "befaamde" derde gebied, zoals ik hier lees.
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm gisteren voor het eerst gespeeld. Heb zo'n 2 uur gespeeld en nog weinig meegemaakt. Maar het is wel weer wennen hoor, de zwakheid van de Wii. Zelda heeft met de pastel-kleuren wel een mooie dromerige/sprookjesachtige setting en kan het daardoor goed maskeren, maar sommige scenes irriteer ik me echt aan de lelijkheid (weinig detail/kartels/onscherp). Ik moet er echt weer aan wennen. De wiimote werkt wel lekker en is erg precies vind ik. Verder is de muziek ook heel mooi.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit nu terug in het 3de gebied met zo'n 25 uur op de klok en damn wat is dat een geweldig gebied _O_. Qua moeilijkheidsgraad is deze game vreemd. Ik heb meer moeite met gewone vijanden dan met bazen. Buiten de eerste baas die nog een beetje pittig was ben ik nog geen moeilijke baas tegen gekomen. Controls zijn goed, maar werken niet perfect. Zo maak ik soms mee dat die een beweging gewoon niet registreert en het zwemmen is eigenlijk ronduit kut.
     
  14. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zaterdag heb ik hem toch ook maar gekocht heb ook nog skyrim liggen maar ja als zelda fan moest ik toch eerst deze spelen zit nu op 10 uur en loop net de 2de gebied in
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Die vierde dungeon is toch wel prachtig. Daar hou ik nou van. :D
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand nog interesse in OoT voor de 3DS?!
     
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, wel in Skyward sword voor de Wii!:thumbs:
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is de moeilijkste Zelda voor mij, maar ik zeg niet dat het ''moeilijk'' is, als je weet wat ik bedoel. ik ben een paar keer dood gegaan maar het viel ook enorm mee hoe vaak ik dood ging. ik bedoel het trouwens niet als een enorm uitdagende game, bossfights moest ik soms een beetje leren, en dan heb ik over bosses die je nog waarschijnlijk niet bent tegengekomen, qua puzzels was het vrij simpel maar dat krijg je ook als je alle Zelda's hebt uitgespeeld, dan ken je al heel wat basics. :+
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de Skulltulla's wel interessant om tegen te vechten. Ze boden eindelijk een keer een vorm van weerstand. Erg interessant gevecht voor de eerste (paar..) keer! :D
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Zo, alweer de vierde dungeon uit en een stukje verder gespeeld. Deze dungeon is voor mij tot nu toe toch wel de beste, dus als het deze trend voortzet zullen de laatste 2 smullen zijn! De baas was ook echt tof gedaan. Zit ondertussen op 18:35 met nog 2 dungeons te gaan.

    Oh, en over de vierde dungeon:
    [​IMG]
    Zombie Bokoblins zijn zoveel beter dan ReDead! _O_
     

Deel Deze Pagina