1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ook al kan je het niet echt een Zelda game noemen maar hier wat nieuws over The Legend of Zelda: Battle Quest:

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit heb ik via Zeldauniverse.

Hmm, we zullen het wel over een tijdje zien, ik ben benieuwd!.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet niet of hier Zelda fans zijn die hier Facebook hebben, maar als je het wel hebt zou je misschien: http://www.facebook.com/First4Figures willen liken?, ik probeer zoveel mogelijk likes op de pagina te zetten(3500 likes eigenlijk) zodat ze de nieuwe Zelda statue teasen. ;)

Hopelijk maakt het niet uit dat ik hier een facebook page link!. :p

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zo, weer eens een enorme kick.

Ik heb al tijden Minish Cap en speel hem sinds kort tijdens mijn treinreizen. Ben nu al een aardig stukje opgeschoten en het valt me nu op hoeveel van de items uit Skyward Sword gewoon direct uit deze game komen. Dit komt vast en zeker door het feit dat beide games van dezelfde director zijn, maar toch. 8)

Overigens is het wel een toffe game. Ik moet wel een klein minpuntje uitdelen aan de overzichtelijkheid van de main quest. Een beetje zoeken en puzzelen is ok, maar bij sommige delen van de game wordt je wel heel erg aan je lot overgelaten.

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had hetzelfde met Skyward Sword, ik kreeg veel gevoel terug van Minish Cap, niet dat het slecht is hoor.

Ik ben zelf weer begonnen met Oracle of Ages, blijft toch wel een enorme toffe game.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na aanschaf van de Wii U ook aan de slag met SKyward Sword. Fantastisch mooi en lekkere game. Ouderwets pittig ook moet ik zeggen.

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Misschien toch wel tof voor Zelda fans die het nog niet weten, maar Theophany heeft een digitale album gereleased met remixes van Majora's Mask nummers wat dus hier te downloaden is.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    thx

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wind Waker HD Remake op de WiiU:

[yt]nra0UXClH90[/yt]

Fuck, moet ik helemaal een Wii U gaan kopen hiervoor :mad:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel totaal anders, netjes. Geen simpele HD-remake dus.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het 'lijkt' op iets anders door de HD upgrade (althans zo kwam het op mij over).

Maar wel tof. Wind Waker was verdomde leuk.

Alleen geen datum?? Hopelijk snel, kan wel een leuk spelleke gebruiken voor de Wii U.:9

En is dit misschien een hint naar de looks van de nieuwe Zelda game?
    Hij heeft het erover dat er naar het verleden is gekeken om oa de nieuwe look te bepalen....

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen Zelda fan maar deze remake zie ik wel zitten.

13. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    i just came :)

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja maar... ik ben een jaar geleden begonnen met de game op Wii... ga je me nu zeggen dat ik de game moet verder spelen op de Wii U? :'-(

En Zelda met multi-player... waarom nou Nintendo.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Multiplayer? Bedoel je de minigame in NintendoLand?.

Wel tof dat ze The Wind Waker rereleasen maar niet als een simpele HD remaster maar ook echt dan grafisch veel veranderen. Ze verwachten al dat de game rond de herfst uitkomt wat niet eens zo lang duurt eigenlijk.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, in dat filmpje zeggen ze toch dat ze 2 fundamenten van Zelda willen veranderen in de nieuwe Zelda game:
    - dungeons die in een vaste volgorde uitspeelt
    - dat je de game alleen moet spelen

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ah, zo, ik neem aan dat ze er een andere bedoeling mee hebben, tenzij de nieuwe Zelda een soort Four Swords gaat worden wat mij totaal een slecht idee lijkt van Nintendo.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet lang??!?!8) We zitten nog midden in de winter man, duurt nog zeker 8 maanden!:mad:

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ah man, ik vind het juist niet lang omdat het toch dit jaar uitkomt, terwijl het nog maar net aangekondigd is en misschien ook nog maar net in de maak. Dat vind ik op zich wel snel als je ziet hoe groot de verandering is vergeleken met het origneel, dus ze werken er wel best wel veel aan. Vergelijk dat maar met meerdere HD releases waar het enorm lang heeft geduurd tot het uitkwam, dan valt dit nog wel eigenlijk mee.

20. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Nu nog Majora's mask op de 3DS en het kan niet meer stuk :) Nintendo mag zo lang mogelijk doen over de nieuwe Zelda iig :). Ook kijk ik wel uit naar Twilight Princess HD aangezien die ook officieel voor de cube was :)

Deel Deze Pagina