1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Is OoT speelbaar en leuk voor een zeven jarige als zijn 12jarige broer kan helpen of kan ik hem beter mario 3d land cadeau doen? Ik zou hem graag OoT cadeau doen en hem die fantastische game laten ervaren, maar twijfel hard of ik hem daar op deze leeftijd een plezier mee doe.

2. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat hij op veel vlakken vast komt te zitten, met Mario Land 3D maak je waarschijnlijk een betere keuze.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer is dat je die Mario met een volle batterij met één zitting kunt uitspelen als je wilt :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    [yt]ujqiz9QbmsU[/yt]

Helaas heb ik niet de Collector's Edition besteld, dan maar de normale gekocht. :)
    Must-have voor elke Zelda fan.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor de échte Zelda fan idd.:+

Ik hoop wel dat de volgende Zelda echt iets nieuws wordt qua gameplay.
    Ze doen nu al sinds OoT elke keer hetzelfde truukje in een ander jasje, dus ik hoop dat deze Zelda echt eens goed anders wordt.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Had 'm in de pre-order staan bij Amazon.co.uk, maar is een paar dagen geleden gecancelled. Nu is 'ie echt nergens meer te krijgen :mad: Zal het maar moeten doen met de 'gewone' versie :+

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Amazon.co.uk had blijkbaar iedereen zijn pre-order gecancelled voor de Collector's Edition, ik had zelf de editie op pre-order staan een paar minuten na dat het er net op stond, en die van mij is ook gewoon gecancelled, bij Amazon.com staat hij in ieder geval er nog op voor mij.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    De mijne is in ieder geval al verzonden. :)

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De normal editie, ja, die van mij is ook via Amazon.com al verstuurd.

Ik kreeg net een e-mail van Amazon.com en de release date lijkt wat later te zijn dan 29 Januari maar 12 Februari, ook al is hij al lang verkocht bij de Nintendo World Store, het blijkt wel dat ik het ga ontvangen via Amazon.com. :+

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb 'm in de pre-order staan bij de Gamemania nu (jaja iknow, ik had nog een VVV-bon van 10 euro :+), maar die levertijd staat nu ook op onbekend. Hoeveel waren jullie kwijt inclusief verzenden bij Amazon.com?

Overigens heb ik de Collectors Edition nog wel staan bij Amazon.de, maar daar verwacht ik ook niet al te veel meer van eerlijk gezegd.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ongeveer 33 euro in totaal met verzendkosten, valt mee voor de Collector's Edition :+

Maar rond 20 euro met verzendkosten voor de normal edition.

De CE blijkt US exclusive te zijn trouwens, op Ebay.co.uk zie je ook helemaal niks staan, maar bij Amerika staat het vol met CE's.

Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ok screw de Gamemania maar dan, ik heb de normal edition voor 22 euro bij Amazon.de en dan wordt 'ie nog binnen nu en een week verzonden ook. (Amazon.com duurt een maand :emo:)

Dan zien we nog wel wat er gebeurt met die CE. In het ergste geval heb ik er een van beide versies :+

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat zegt Amazon.com vaak, laatst heb ik een bestelling van Amazon.com gemaakt en ik had het binnen een week binnen met het langzaamste verzendmethode, dus het kan ook wel heel snel zijn hoor, en ik heb zelf niet zo'n haast. :+

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zo'n 25 euro via ebay. :)

15. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Net besteld via Bol.com. Zou eigenlijk liever de Collectors edition nog willen hebben maar ik denk dat ik die nergens meer kan vinden :mad:.

Als iemand hem nog vind kan ie het dan doorgeven aan mij:)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zijn er maar 4000 van. ;)
    Je enige mogelijkheid is ebay, maar daar gaan ze al voor hoge prijzen weg.

17. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
  18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CE heeft alleen een andere voorkant.. echt achterlijk dat daar zo veel geld extra voor wordt gevraagd, onder het mom van limited...

19. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    *Kuch*

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Het enige verschil is dat er maar 4000 van zijn gemaakt, de rest is exact hetzelfde. :+

Deel Deze Pagina