Denk dat ze het sowieso uitstellen om het feit dat de nieuwe Zelda 3DS game gebaseerd is op de wereld van ALTTP. Zou dom zijn van Nintendo om het nu uit te brengen.
Nee, zou juist slim zijn; iedereen heeft NU zin in die game omdat er STRAKS een 'vervolg' op komt; als die game straks uit is hebben gamers die oude voorlopig niet nodig. Dus beter om het eerder te doen. Bovendien merk je dan de verschillen extra goed op!
Ik haal hem sowieso al via Game.co.uk(al betaald). Dat is het beste editie maar wel tof dat Gamemania met een soortgelijke actie komt.
Zo,net Zelda gepreordered bij Game Mania. Ook maar meteen betaald! Specifiek op mijn pasje laten zetten " Meneer wil heel graag een Zeldakistje" Ipv waarschijnlijk hebben we er wel 1 voor u.
Iemand die interesse heeft in mijn order van de Legend of Zelda Box Set? Ik heb 'm staan voor 95 pond maar ik ga 'm toch maar niet halen, kan het geld op het moment toch wel even beter gebruiken
The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds review scores: Game Informer - 10/10 Insidegamer - 9+/10 n1ntendo.nl - 8.7/10 IGN - 9.4/10 Gametrailers - 9.8/10 Gamespot - 9/10 Edge - 8/10 CVG - 10/10 Joystiq - 10/10 Ik zal deze post updaten naarmate er wat meer reviews beschikbaar komen.
Matige game dus. Vandaag gaat het embargo eraf, dus verwacht nog veel meer reviews in de loop van de dag.
waarom maken ze dit soort dingen niet voor de WiiU inventory en kaart op het 2e scherm en lekker old school zelda spelen