1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heb dat spel hellemaal kapot gespeeld op de n64 maar om nou alleen voor dit spel een 3ds te gaan halen vind ik een beetje duur worden wacht wel tot de 3ds in prijs zakt en/of hij verbeterd word had je ook met de gewone ds als je daar het verschil ziet tussen de gewone en de lite versie zullen over een tijd ook wel van de 3ds andere kleuren op de markt komen
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het grauwe toch iets mooier dan de Super Mario kleuren.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Grafisch ziet het er natuurlijk mooier uit op de 3DS, link & epona heeft veel meer textures op de 3DS versie, het enigste wat misschien slecht is voor sommigen is dat de 3DS een beetje te veel kleur heeft en dat het niet zo realistisch er uit ziet(als je weet wat ik bedoel) zoals het met de N64 versie is, de N64 versie is meer donker.


    Maar dat doet me eigenlijk niet echt zoveel, we hebben eigenlijk nog niet zo enorm veel bewegende beelden gezien van OOT 3D gezien maar van wat ik nu gezien heb ziet het er gewoon goed uit, ik ben benieuwd hoe sommige dingen er nu uit zien in de 3DS versie zoals Ganon's Castle, hopelijk ziet Ganon's Castle er meer donker uit.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  4. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ganons castle is double rainbow al the way :). Kan niet wachten. Moet oot spelen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens. Grafisch is het natuurlijk een fantastische update.

    De game en het verhaal zelf is wat somber. Vind daarom die felle kleurtjes er niet echt bij passen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Toch is er hoop. Twilight Princess was op veel punten ook wat kleurrijker, maar kende ook een wat meer duistere toon op de juiste momenten. Heck, zelfs bij The Windwaker is dat goedgekomen, dus ik ben er van overtuigd dat ze dit wel goed zullen realiseren.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar hoop ik wel op. TP had toch niet van die felle kleuren? En WW was meer een vrolijke game. Dar paste die kleuren ook wel bij.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Niet zo fel, maar in de dorpjes/hyrule field was het toch best fel qua brightness en ook een beetje qua textures. Maar in die beide games werd ook de donkere sfeer toch goed weergegeven, zoals het fort aan het begin van Windwaker:

    [yt]CUcw0n0-FoE[/yt]

    Ik blijf dit zo'n geniaal stuk vinden. _O_
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha vond dat juist het minste stuk uit het spel :)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik vond de lichteffecten prachtig en het sluipen was ook leuk. Het was bij verre na niet het beste deel uit het spel, maar het geheel van die locatie + handelingen was geweldig. Mooiste deel vond ik het stuk onder water. ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hou helemaal niet van sluipen, vandaar :)
     
  12. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerste keer dat je in hyrule castle komt!! Krijg nog rillingen over mijn rug als ik er aan denk!!!
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond Dragon Roost Island vet, het bereiken van het bos via het blad, het ontdekken van ijlandjes all over you're map en de stad waar je hide n' seek speelt met de kinderen en die andere sidequests doet, Zelda The Windwaker was echt genialiteit, heb het spel 3x uitgespeeld, relatief een zeer hoge replaywaarde voor een SP game.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua sfeer zat het spel prima in elkaar, grafisch was het ook prachtig. Ik begon ook te spelen met de intentie om er echt dik van te genieten!. De eerste paar uren waren ook erg tof..

    Echter, wat mij helaas zal bij blijven, is dat je na een tijdje (weet 't niet meer precies maar zo zit 't in m'n hoofd) eerst 9 stukjes moet verzamelen, en dan nog eens 4 dingen en dan nog 3 dingen. Het was een hoop verzamelen/ hoop vissen. En ik begon mij na een tijdje echt te vervelen.. Het spel was verder vééls te makkelijk, en ondanks 't verzamelen nog erg kort!

    Toch, een leuke Zelda game, een goede ervaring, echter, het is geen Zelda die zich voor mij kan meten met games als Link's Awakening, A link to the Past, Ocarina of Time, en ook niet met Twilight Princess (ook al heeft dit spel helaas weinig memorabels dat ik voor de geest kan halen!)

    !
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegd vond ik dat de minste Zelda van allemaal. Mede doordat ik bij deze titel als enige nooit het Zelda gevoel heb gehad.

    Dat vond ik juist leuk in de game. Het zoeken en verzamelen. Verder had je ook een dungeon waar je een x aantal vloeren moest clearen voor een stukje hart.
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Windwaker wordt denk ik wel een beetje ondergewaardeerd, met name door de toen nieuwe stijl. Ik vond het juist geweldig uitgevoerd. Iedereen wilde een soort OoT, maar Nintendo kwam met deze Zelda aanzetten. Het was afwachten en mensen hadden al een oordeel klaar na de eerste screenshots. Maar oh oh, wat was deze game geweldig.

    Trouwens, als het goed is kunnen we eind mei Link's Awakening kopen. Na de Minish Cap de beste handheld Zelda die er is (De port: A Link to the Past niet meegerekend). Toch even een zoethoudertje tot Ocarina of Time 3DS.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee stijl maakte mij helemaal niet uit. De Zelda sfeer zag ik totaal niet in die game.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Je bedoelt de beste handheld Zelda die er is? ;)
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe (grafische) stijl vond ik juist interessant/ fris. Het ging mij echt om de gameplay technische aspecten en dan vooral het vele vissen aan het einde dat ik echt niet leuk vond. Volgens mij was ik 't na een tijdje zo zat dat ik er maar een guide bij pakte.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, Minish Cap vond ik beter :).
     

Deel Deze Pagina