1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ja, dat is het enige minpunt wat ik momenteel kan bedenken. De muziek is geweldig, visuals zijn heerlijk ondanks dat deze Link lelijk blijft. Daarnaast is de wereld echt een goede mix tussen nostalgie en nieuwe elementen.
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Er zijn wel wat dungeons met items, maar inderdaad niet elke dungeon. Je bepaalt voor een groot deel dus ook de volgorde van je dungeons. Nintendo geeft je echt veel vrijheid in deze game.

    Ik ben zelf nu bijna bij de laatste dungeon (denk ik). Ik vind de game wat aan de makkelijke kant en de dungeons vaak net iets te klein. Maar de hoeveelheid dungeons maakt wel heel veel goed :).
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb een vraagje, gisteravond OOT gekocht voor 15euro, spel bij verkoper niet nagekeken (snap ook niet waarom, normaal doe ik dat altijd) vanmorgen gekeken, en zag dat de achterkant beschadigd is. die 'geleiden' plastic streepjes zijn verbogen (hij had hem een keer in de ds gehad zei die)
    nu heb ik het spel vanmorgen voorzichtig getest en hij doet het wel.
    maar kan het kwaad als ik dat plastic weg haal? aan de onderkant zitten sommige geliede streepjes los en ben bang dat het afbreekt en dan in de ds blijven zitten.
    terug brengen is (g)een optie, maar omdat ik het daar niet heb nagekeken kan ik niet bewijzen dat ik het niet zelf heb gedaan.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tip, laat de cartridge zitten tot je hem hebt uitgespeeld. Als ie erin zit en hij doet het, dan blijft hij het wel doen.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Goeie tip. Thnks

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou iemand een 3DS game in een normale DS willen stoppen? En als die strips verbogen zijn moet hij toch al direct weerstand gevoeld moeten hebben?
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik had ff ds neer gezet om 3ds weer iets langer typen was (maar die tijdsbesparing ben ik nu weer kwijt ;) ). ik ga er vanuit dat hij het in een 3ds heeft gedaan.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een 3DS game kan helemaal niet in een DS :confused:
    De 3DS cartridge heeft een stukje extra plastic wat uitsteekt.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee precies, daarom dacht ik dat hij hem erin had proberen te proppen waardoor het verbogen was.
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    na heb toch 3 plasticjes eraf gehaald en hij gaat er nu goed in en uit.

    maar eerst LBW maar verder spelen. soms zijn de oplossingen zo simpel dat ik er gewoon niet 1,2,3 op kom. van mij mogen ze zo meer zelda spellen maken voor de 3DS. vermaak me kostelijk.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    ALBW is echt een geweldige game. Beste game van het jaar tot nu toe imo (samen met GTA5). :D
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    ALttP en Minish Cap zijn ook ZEER vermakelijk. Zeker nog de moeite waard om te spelen als je dat nog niet gedaan hebt.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik hoop gewoon dat ze die gaan maken voor de 3ds. *) maar die heb ik nog niet gespeeld.
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Kan je via de store downloaden :).
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De eerstvolgende 3DS Zelda wordt gewoon Majora's Mask 3D, dus dat kun je vergeten. :+
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die titels die ik noemde staan niet in de store toch?
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Bedoelde ook eigenlijk alle titels. Maar top dat ze die gaan maken

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee. Ik geloof ook van niet
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb Minish Cap op m'n 3DS... toen wel gekregen van Nintendo, omdat ik een launch 3DS heb en de prijsverlaging er heel snel aankwam.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Minish Cap volgens mij wel. Tenminste, die was wel een downloadable voor de 3DS day one bezitters en ik neem aan dat die ook in de store staat. Ik had zelf via ebay een cartridge van Minish Cap gekocht voor 1.50. :+

    Het is niet bevestigd dat hij gemaakt wordt, maar er wordt genoeg naar gehint. Nu ook weer in ALBW.
     

Deel Deze Pagina