https://miiverse.nintendo.net/posts/AYMHAAACAABnUYnZZEvggg 2014 Majora's Mask remake, dat kan haast niet anders. Al die hints eerder dit jaar,in ALBW en nu deze assist trophy.
En op de eShop. Moet sowieso gecombineerd worden voor 3DS en WiiU. Ik wil ook ZooS en ZooA op de gamepad kunnen spelen.....
Maakt niet uit. Zo lang al die teases van dit jaar maar inderdaad voor een Majora's Mask remake blijken te zijn. De enige 3D console Zelda game die ik nog nooit heb uitgespeeld (ik ben ongeveer halverwege gekomen).
Pff.. gelijk enorm zin in Smash Bros. Sowieso nummer 1 op de verlanglijst momenteel. Benieuwd ook naar die Skyward Sword stage en de muziek ( één of meerdere tracks voor de map?)
Gister de laatste paar dingen verzameld voor 100% in A Link Between Worlds Misschien maar eens aan Hero mode beginnen Sent from my HTC One X using Tapatalk
Onder het motto 'Beter laat dan nooit': ALTTP uit voor de Wii U eShop (Voor de belachelijke prijs van 8 euro ).
Vanmiddag een email van Satrun over de op 18 november bestelde game Zelda : A link between worlds. Wat is er toch zo speciaal aan deze game want Satrun verwacht dat de game pas na 07-01-2014 geleverd gaat worden
Ik stuur eerder de koude douche van TrosRadar op ze af. Ik heb dit bij een webshop niet eerder meegemaakt