Japan krijgt het natuurlijk weer eens eerder! Oh meh, ik neem het ze niet kwalijk. Het spel komt ten slotte daar van daan. Denk dat ik deze zomer wel een Wii U ga aanschaffen, dus hoop dat het spel zich ook snel in het Westen zal melden
Ben je er echt rouwig om dan? Ik hoef die game echt niet. Geef mij maar gewoon de echte nieuwe Zelda.
Het kan totaal fake zijn, maar er zijn de laatste tijd een aantal geruchten over The Legend of Zelda: Shard of Nightmare, zelfs is er nu een soort foto opgedoken ingame. Zal het echt zijn? Ik denk totaal fake.
Ik denk fake, al is het tegenwoordig heel makkelijk om vage foto's te maken van neppe dingen. Al verwacht ik wel een nieuwe zelda, al moet ik nog steeds met Twilight Princess beginnen en heb daarbij ook nog eens The Wind Waker die ik nog moet uitspelen.
Het zal wel fake zijn, maar ja we verwachten misschien allemaal wel een volwassenere versie van Link na die schitterende techdemo... Stiekum hoop je dat het dan zo ongeveer eruit gaat zien
Er komen tegenwoordig te veel foto's die gevaagd zijn. Ik begin mijn vertrouwen er in te verliezen, volgens mij zijn ze gewoon allemaal fake, of in ieder geval 90% Wel een zeer goede photoshopper.
De "fakes" blijven wel komen, zeg. Zou wel tof zijn als de nieuwe Zelda echt Shard Of Nightmare wordt. Lekker duister.
Ik let zelf ook enorm op Zelda nieuws, maar ik heb helemaal nog geen confirmation gezien dat hij fake is. Mensen denken dat hij fake is, dat is weer wat anders. Maar er zit een gigantische kans in dat hij inderdaad fake is.
Er komt gewoon momenteel te veel van zulke pics (o.a. ook Sonic Boom en andere games die op e3 zullen verschijnen). Het begint meer te lijken op een hype en omdat iedereen dan zulke plaatjes maakt begint het idd fake te lijken. Als deze wel echt is heb ik niets gezegt :3
Skyward Sword eergisteren gekocht, en probeerde 'm vandaag eens te spelen. Man, wat is dit spel spuuglelijk. Die jaggies en lijnen door het beeld? Is dat normaal? Ik ben normaal niet eens zo'n graphicshoer, maar dit is gewoon storend. Ik heb een paar dagen terug Metroid Prime 1 uitgespeeld, een game uit 2001, en die zag er veel mooier uit op de Wii.