Voor wie Minish Cap nog niet gespeeld heeft op de GBA. Nu voor 7 euro in de eShop. Verfrissende Zelda game.
Wat vond je van Twilight Princess? Die kwam wat mij betreft zelfs iets duisterder over. Majora's Mask is wat mij betreft de duisterste 3d Zelda, zo'n sfeer had ik graag teruggezien in een volgende Zelda game
Waarschijnlijk is de helft alleen achtergrond Sandbox zou mooi zijn. Helaas zijn de laatste Zelda's behoorlijk lineair geweest
Skyrim was een inspiratie voor ze, dus ik neem aan Skyrim sandbox. Sowieso gaven ze aan terug te willen naar de exploratie van de NES zelda, waarin weinig lineair is.
Geweldig. Nu hopelijk dit jaar nog tijdens een Nintendo Direct echte gameplay zoals wij het gaan spelen.
Dat zou wel erg vet zijn , dan is t de eerste non lineaire 3d zelda of niet? Ik vertrouw t nog niet helemaal Gaan ze zeker delen van de sandbox onbeschikbaar maken op basis van items die je hebt en het op die manier alsnog lineair maken
Nu ze open world gaan en inspiratie uit Skyrim hebben gehaald, misschien dan ook verschillende loot, armor en kleding maybe? Wellicht ook sidequests enzo. Gaat wellicht een zeer grote game worden en zal wel holiday 2015 zijn.
Hopelijk krijgen we een flink aantal dungeons net zoals in Skyrim en lekker veel variatie ook. Goddamn ik wil meer zien!
Zelda is toch een verhaal dat verteld wordt, een boek zou je kunnen zeggen, vandaar ook nog steeds de ballonnen.