1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is ook vrij logisch als je er niet erg in verdiept, maar je ziet aan een aantal games wel dat ze deze timeline veel later hebben gemaakt.

    Games zoals A Link to the Past > Oracle of Ages/Seasons > A Link's Awakening is vrij logisch bijvoorbeeld omdat het een beetje direct sequels zijn, net als de Hero of Time timeline, net als Zelda > Adventure of Link, die games voelen echt aan dat ze een eigen timeline hebben.

    Maar goed ik ga er niet erg diep in. :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht dat de Wii U Zelda een toppertje gaat worden, maar please laat Ninty een ding NIET doen. Stel ik wil Zelda gewoon 100% met mijn pro controller uitspelen, en dat wil ik, laat dit mogelijk zijn. Ga niet bepaalde puzzels en dingen laten afhangen van de Gamepad. Maar ik heb zo mijn twijfels wanneer ik Miyamoto met die Gamepad zag tijdens de Zelda footage. =(
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gister voor het eerst de ingame guid gebruikt, ok je moet even een end reizen ervoor, maar is leuker dan opzoeken.
    en de tijd gaat zo snel voorbij als je OOT speeld.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je Wind Waker HD hebt gespeeld dan kon je kiezen uit de Pro Controller of Wii U Gamepad, dit zal wel hetzelfde zijn met de nieuwe Zelda voor de Wii U, ook al was de Wii U Gamepad veel beter dan de Pro Controller(imo) op Wind Waker HD, het is geen Wii motion :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was voor bepaalde dingen absoluut handiger. Vooral dat je niet constant speciaal naar je map hoefde te gaan met de Gamepad en ook het beheren van je inventory. Maar ik haat de batterijduur van de Gamepad en qua comfort is de Pro Controller de betere. Beter is het gewoon inderdaad zoals Wind Waker HD. Maar sommige games moet je perse de Gamepad erbij pakken, kijk naar Mario 3D World. Maar het komt vast goed.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag begonnen met Majora's Mask. Tof, maar die tijdsdruk vind ik wel ontzettend irritant :mad:
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Mocht je dit nog niet weten: Speel de Song of Time achterstevoren en je hebt twee keer zo lang de tijd in de drie dagen.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Was dat vroeger ook zal zo? o_O :'-(
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ja, hoewel je hem niet hoeft aan te leren (je kunt hem direct spelen) deed / doe je dit bij de vogelverschrikker.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je kan de song of inverted time of song of double time al voordat je de scarecrow hebt gesproken spelen op de N64 en 3DS versie, maar als je niet weet hoe je ze moet spelen dan leert de scarecrow hoe je de noten moet spelen, maar het is niet nodig. :+
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    even een vraagje. bij oot, wordt navi soms groen en gaat naar een bepaalde plek. ik zie link er dan ook naar kijken. is dit alleen een aanduiding waar je naar toe moet/kan? soms krijg ik info maar niet altijd. in de temple of shadow is er een kamer waar navi in het midden op de grond groen gaat lopen wezen. link zie ik ook naar beneden kijken maar ik kan er niets mee, bommen helpen niet, glas der waarheid niet. beetje frustrerend. heb het maar gelaten voor wat het is. maar vraag me af wat je er mee kan.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Wanneer navi dat doet zijn dit vaak geheime locaties waar je soms bijvoorbeeld ook je Ocarina of Time moet gebruiken, meer zeg ik niet. :+
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok..bedankt. dus maar het een en ander proberen. had al wat geprobeerd.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Goed om te weten, want stond vanmiddag op het punt te game te kopen. Zijn er nog andere toffe 3DS Zelda titels waar deze vorm van tijdsdruk helemaal niet aanwezig is?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    A Link Between Worlds? Wel een heel ander type Zelda (in de trend van de 2D games, maar dan toch met 3D wereld), maar zeker ook enorm goed!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt. Zat ook al aan Ocarina of Time te denken, maar dat is zeker ook een waarbij je op de tijd moet letten?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nee, Ocarina Of Time is in de basis bijna hetzelfde als Majora's Mask, maar dan inderdaad in een andere setting zonder tijdsrestrictie (alhoewel dat in MM ook wel meevalt imo, maar er hebben inderdaad aardig wat mensen last van).
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zouden ze het nog kunnen patchen denk je? Ik ga in elk geval maar even op zoek naar OOT.
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wat moeten ze patchen? Die tijd? Dat is het belangrijkste aspect van de game, dus dat gaan ze er nooit uit halen ;)
     
    heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina