1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Plat spelen doe je met deze titel niet, daar is die helaas iets te zaaddodend voor zoals we hier in Sneek wel eens zeggen in zulke situaties.

    En niet alleen hier in Sneek trouwens. :p
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zie wel.
    En je moet toch in het begin keuze maken hé, mens/dwerg/elf. Wat ben jij? En lukt die multiplayer goed?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    MP nog niet eens getest, als die er al in zat.

    Ik kies altijd voor de mens, ivm zwaardere wapens. Dwerg is ook tof, maar die Mage moet je niet doen, die kan wel het belangrijke healen doen zonder dat jij je daar met je char druk om hoeft te maken.

    Vind de A.I. namelijk wel goed, behalve op punten dat ze op still momenten nog wel eens vast willen lopen tegen een boomstronk. Dat komt echter door dat het geen echte open wereld game is, bij lange na niet zelfs.

    De Dragon Age serie heeft dit probleem ook sterk, maar er is heel makkelijk doorheen te prikken.
     
  4. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Die anderen kunnen toch bespeeld worden door anderen online? Of heb ik dit mis?
     
  5. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Morgen de Collectors edition ophalen na me werk :D
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Voor zover ik weet wel, maar in de SP is er best wel een verrotte manier voor om te wisselen van char. Ik heb dit al eerder uitgelegd.
     
  7. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal wel zien zondag.
    Bedankt voor de uitleg ;).
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Graag gedaan.

    Zit zelf nu bijna aan het einde, maar ik kan het nog wel een standje hoger zetten, misschien nog wel hoger.

    Eerste keer is altijd voor verhaal en achievements, daarna voor de overige dingen.

    Het heeft wel iets episch hoor, deze game. Ik moet alleen nog even zien of ik na het verhaal misschien nog side quests kan gaan doen, want ik ben er in deze playtrough nog niet echt aan toegekomen.
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur heb je nu al gespeeld?
     
  10. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    De limited edition is wel epic btw. Vandaag opgehaald bij de gamemania..
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen de mijne te zien. - excited -
    Hoorde trouwens dat die Snow Troll nog redelijk groot was?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wel nee, net zo groot als dat ding in Moria en die twee die als eerste Minas Tirith binnen rammen. ;)
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk en die heb ik altijd al willen hebben voor op mijn balkon :+
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het over die statue die bij de collector's zit ;).
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    |:-

    Je vroeg ook nog hoelang de game was? Die is niet zo heel erg lang qua verhaal, wat een eindbaas is een lachertje vergeleken bij de grotere orcs, uruk hai of trollen.

    De lengte word gemaakt door side quests, maar helaas zijn dat vooral van die verzamelquests en daar heb ik sinds World of Warcraft een beetje een hekel aan gekregen. :cool:

    Nogmaals: Endboss is een lachertje, die had ik nog sneller neer dan bovenstaande wezens naar verhouding.

    Btw: Met een tweede of derde playtrough hou je wel al je level en als je items, HIEP HOI!!! :thumbs:
     
  16. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even gespeeld (een halfuurtje).
    En ik vind hem leuk :+.

    Kben begonnen als mens, omdat deze me het makkelijkste leek om mee te beginnen.
    De controls gaan nog goed, alleen is het soms gewoon bashen tot je kunt op (Y) duwen om hem af te maken.
    De andere personages doen zeker hun ding. Die elf is handig om die dwerg te reviven (hij gaat nogal vlug dood ;)) + haar schild die ze opzet wanneer ik aan het rangen ben.
    Zoals gezegd gaat die dwerg nogal veel dood, maar hij is zeker wel een hulp.
    Het rangen zelf gaat ook lekker, alleen is het niet zo gemakkelijk om een headshot te geven. Dit komt ook omdat ik de orcs wel redelijk sterk vind, met vb vergeleken in Conquest.
    Het is ook handig dat je aan checkpoints kan wisselen van karakter, zodat je toch met iedereen eens kan spelen. (wel nog niet gedaan)
    Zal dan ook de multi eens uittesten en laten weten hoe dit was.
    Btw: Die Eagle is awesome :cool:.

    De figurine die in collector's zat is wel nice. Zeker blij dat ik deze heb genomen, en hij is wel nog redelijk groot ;).

    GOOO LOTR :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vergeet niet in Stamina te investeren. Op het laatst ging die Dwerg helemaal niet zo vaak meer dood.

    Bovendien word het in een tweede PT een stuk makkelijker allemaal. Zelfs die van 15 quest voltooien achievement telt gewoon door in een tweede PT, net als andere achievements.

    Dit maakt het halen van achievements in deze game een stuk makkelijker. :+
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan ook een moeilijkheidsgraad veranderen? Wss wel.
    + Dan ook die dingen verzamelen :).
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kan niet tijdens een game geloof ik, maar wel tussen de playtroughs door.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jammer dat ik de laatste weken veel te veel spellen heb gekocht, want deze titel lijkt me erg leuk. Nu koop ik echt niks meer, want de spellen die ik gekocht heb speel ik amper. Zinloos om dan weer een spel te kopen. Maar in de toekomst, dan gaat deze er zeker komen. Het is toch alweer van de vorige generatie dat er een goed LOTR spel is verschenen.
     

Deel Deze Pagina