1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed is hij zeker, als ik een cijfer er zou moeten opkleven zou ik een 8 nemen.
    Maar de beste LoTRgame blijft toch Return of The King! Wat een bazengame was dat :).
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    DAT was inderdaad een super vette hack'n slasher. :thumbs:
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    nja als 1 van jullie e rkalar mee is en em voor een leuk prijsje of leuke ruil wegdoet pm me maar ;)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nooit! :mad::+

    Vette game, nu op normal bezig. Camera is alleen een beetje kut en dat is vooral op de hogere standen een probleem. Met name in groupjes.

    In je tweede run heb je wel alle bewaarde items en je level tot dan toe die je kunt meenemen.

    Zijn wel een paar kanttekeningen in de game, maar ik ga er vanuit dat die wel genoemd zijn in de reviews op internet en dergelijke.
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuuuuu! Wanneer ik verder wil met mijn single, blokt hij :mad:. Ik kan mijn game niet meer laden, het blijft op het wachtscherm staan!
    Daardoor al wat multi gespeeld. Multi is moeilijker dan single vind ik, gewoon omdat de anderen sucken :D, ik mss ook, maar niet zo hard (: Bv tegen die Tharzog (?). Hoeveel x we dat nie gedaan hebben.
    Btw: iemand hier zin om online te spelen samen? Add me.
    En ook: wat is het hoogste lvl dat je kan behalen? Zit nu aan 12
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ben 22 en was 19 naar mijn eerste playtrough. ;)
     
  7. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,
    Ik ben 12 en zit nu aan chapter 2. Waar ik dus ook vast zit. Daarjuist nog eens geprobeerd en lukt niet meer :mad:.
     
  8. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Doordat hij niet meer kan laden, ben ik maar opnieuw begonnen.En ook een ander pad opgegaan. Ik ben wel weer gestart als mens, maar doe alles rustiger aan. Er is al eens tijd voor een side-quest in Bree, en waar ik eerst 0/5 secrets had, heb ik er nu al 3 :). Ook gaat de combat makkelijker wanneer je rustiger speelt. Eerst drukte ik gewoon als een gek op (X) en (Y), maar nu doe ik er een blokkage tussen, wacht ik het juiste moment af en doe ook af en toe een close headshot ;). Misschien toch niet zo slecht om opnieuw te beginnen (Niet dat ik al ver zat :p).
    Alleen nu hopen dat hij weer niet blijft steken bij dat stuk.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat is ook de enige fout die ik heb kunnen ontdekken in de game. Je medestanders doen dat ook wel eens als je op reis bent. Meestal helpt dichterbij komen dan wel, maar het komt allemaal door de krappe bewegingsvrijheid.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben toch wel benieuwd naar deze game. Marktplaats / Xbazar maar in de gaten houden. :cool:
    Kan ik beter eerst Return of the King spelen, of zit er totaal geen verbindend verhaal in?
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal ander verhaal, dus niet nodig. Het heeft niets te maken met de films/ het verhaal die iedereen kent ;).
    Return of the King is een gewone filmgame, maar dan wel een superawesome one :+.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dit is de allerbeste niet LOTR film game die jij voor een prikkie zou kunnen aanschaffen.

    Ik vind het gewoon heerlijk spelen. Simpel, maar heerlijk.
    Je kunt je level 20 char enz. allemaal meenemen naar een volgende run met alle tot dan toe bewaarde items etc, heb je het iets makkelijker de volgende run.

    Komen characters in voor die je op zijn vroegst pas eind volgend jaar in The Hobbit I zult zien, waaronder familie van Arwen. ;)
    Stemmen vind ik voor B acteurs, voice acteurs dus, erg goed gedaan en vertelt het verhaal mooi.
    Eindgevecht moet ik je alleen voor waarschuwen, want die valt voor die hards nogal bedrogen uit over het algemeen. Voor de rest zeker een 8 waard.
     
  13. dionwekking

    dionwekking Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens het bericht u beschikt niet over de juiste rechten in gamerprofiel om deze functie te gebruiken ? ik heb vanalles geprobeerd en gedaan en het lukt me maar niet om weer online te kunnen spelen, het wordt gezegt met elk xboxlive account dat ik heb. weet iemand misschien mijn probleem te verhelpen . email dion_wekking@live.nl
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een playtrough gedaan op een hogere moeilijkheidsgraad?
    Weet niet precies van buiten, legendary/insane?
    Zoja, hoe bevalt deze je?
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je Xbox Live Gold Membership misschien verlopen?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ga wel proberen deze ooit op alle standen uit te spelen. Van laag naar hoog, zet nooit een game gelijk op een hogere stand dan het laagste.
    Ben nu met Normal bezig en begonnen op easy. Ik wil sowieso mijn char nog verder uitbreiden. Items heb ik niet meer nodig, want ik en mijn crew hebben zo goed als de beste gear.
    Op deze manier kan ik me goed voorbereiden op de hogere standen en ik denk dat het ook een intentie is van de ontwikkelaars.
    Vind deze manier van hogere standen uitproberen prima. Mass Effect heeft dat ook en dat is alleen maar top, want het hoeft ook niet frustrerend moeilijk te worden.
    Het is goed te doen hoor, zolang jij en je char maar een goede set gear hebben en een goede set up van skillpoints. :thumbs:
     
  17. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff filmpjes gekeken op Youtube van de gameplay en het lijkt me best een vet spel. Wacht wel ff tot ie wat goedkoper is, want heb voorlopig ff geen geld :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
  19. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen gestart op normaal.
    Zal dan na deze playtrough kijken welke ik ga doen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je kunt de hoogste pas vrijspelen als je de game op de stand daaronder hebt uitgespeeld. Die stand daaronder kun je pas spelen als je hem op normaal hebt uitgespeeld. Game begroten ze kennelijk op 3 playtroughs, maar ik maak er met wat geluk 4 van.
     

Deel Deze Pagina