haha ja vond die ai van de dwerg ook minder daarom speel ik nu ook met hem, maar vind znskillsook eigenlijkk het vetste dus ook beste om mee te spelen ^^ die ai van de ranger en mage zijn wel prima ja orcs kunnen echt biathces zijn (ben nu rond the grey mountains) ik moet trouwens voor een side quest elf stones zoeken weet iemand waar ik die vind? en heb nogsteeds mijn 1e sidequest waar je begint dat ik die gozer wapens moet leveren.. hoeveel moet ik hem geven voordat hij ''compleet'' is?
Heb inmiddels al een deel gespeeld, ben nu bij Imladris. Erg vette game, speel nu eigenlijk alleen nog maar met de dwerg, die is speelt erg lekker. Ik merk wel dat ik erg snel doodga in grote groepen vijanden, en ik heb bijna alles in stamina gestopt. Maar ze slaan allemaal tegelijk dus dan zou ik altijd moeten blijven dodgen en blokken en dat gaat gewoon niet. Telkens als ik 1x sla, krijg ik 2 harde klappen terug.
Ja, al moet je niet gaan leunen op de ervaringen met de films en boeken. Het is verder gewoon een waardige LOTR game en vast wel ergens al voor rond de 30 euro te krijgen, of minder.
De fuck zeg. Moet ik een gate verdedigen tegen dikke trolls en orcs, op normal. Die slaan die gate zo stuk, game over en ze neerhalen ho maar.
Ja, heb ik al afgemaakt. Speel nu op Normal, level 25 nu, maar als ik die trolls niet dood krijg dan kom ik dus niet verder. Het moet gebeuren voor ze de gate open slaan. Dan te bedenken dat de eindbaas van de game zo'n lachertje is. De balans tussen bepaalde vijanden is ver te zoeken.
Heb echt geen tijd genoeg. + Nog bezig aan Deus Ex, Rayman, Kuifje, AC II, LA Noire, ... En nog een hele backlog leuke games liggen zoals Dead Island, Bioshock 2 & X-Men Destiny. Pfffffff, .
Daar zat ik ook een tijdje vast. Wat ik deed was nuken en ze proberen bij de trap vast te zetten. Sowieso moet je ze allebei proberen te blijven raken om hun aandacht te trekken, soms rennen ze dan naar je toe (en weg van de poort)
Moet je dan wel lukken, want die truukje kende ik al. Probleem is de stress. Ik kan niet tegen dit soort dingen, dat is dus ook de reden dat ik bijna altijd voor de laagste stand in een game kies. Vond het al vreemd van mezelf dat ik uberhaupt op hoger dan Easy/Casual ben begonnen. Aan mijn 2e PT weliswaar.