1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja fuck jullie mods, daar heb ik een schijthekel aan 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En? Het is gewoon mooi om je die epische slagen voor te stellen of ze zelf te spelen. Now for wrath, now for Ruin and the World's Ending. Forth Eorlingas! Echt :9 is dat gewoon. :+
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    DWARF PACK

    YH9GT-97QDG-YDT7C-M6W9V-D6J4Z
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niet uitgekomen dan, want ik heb geen aankondigingen gezien. En The Hobbit lijkt me wel een heel stuk minder dan de Lord of the Rings films. Ook vanwege wat ik ervan gehoord heb van mensen die alle boeken gelezen hebben.

    Ik ben zelf met deze game begonnen vandaag. Gewoon een leuke game. Er zijn genoeg dingen die beter kunnen, maar het is wel leuk om te spelen. Je hebt te maken met herhalende gameplay, maar dat is met zoveel spellen zo. Je kan tenminste levelen en steeds nieuwe skills en gear verkrijgen.

    Ik zie dat je blijkbaar ook een easy mode hebt. Ik ben op Normal begonnen, want daar stond die standaard op. Maar het is wel pittig. Kan je tussendoor nog switchen naar easy of moet je dan opnieuw beginnen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je straks een graadje hoger gaat en je wilt het makkelijk voor jezelf maken, neem dan de dwarf. Zijn vuurpijlen zijn zo overpowered. 1 shot 1 kill op een troll. ;)
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Game gisteren ook gehaald met gamemania aktie, altijd leuk een gratis game voor 2 oude meukspellen. Waar is die Dwarf pack code eigenlijk voor want zie geen DLC op MP staan, buiten wat avatar items?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben de game inmiddels weer aan het spelen. Heb wel voor De Strider gekozen, maar misschien ga ik wel even overnieuw. Was nog maar aan het begin en als die dwarf zo goed is vind ik het wel het proberen waard.

    Ik wil ze eigenlijks alle 3 goed uitrusten, want levelen doen ze praktisch gelijk. Ik start de game zo wel even op. :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb 2 mensen nodig om een co op achievement te halen. Iedereen in de party, 3 in totaal, moet dan tegelijk een fellowship kill maken wanneer er een gele pijl boven het hoofd van een vijand staat. Deze vijand, heb ik van google begrepen, mag geen cinematic vijand zijn. Dus agandaur en andere grote mobs zijn uitgesloten.

    Het punt is alleen wanneer dit het beste te halen is. Op google word de hoogste stand genoemd, maar als iemand denkt het eerder met mij, voor mij, te kunnen halen dan hoor ik het graag.

    Ik ben namelijk van plan om de game tot de 1.000 punten uit te spelen en hoef ook nog maar 8 achievements. Dus alle hulp voor die ene enkele co op achievement is welkom.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand?

    Deze achievement schijnt heel lastig te triggeren zijn, dus hulp zou welkom zijn.
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je op X360A gezocht voor mensen die die achievement ook willen?
    www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?p=5612010

    Ik heb de game hier wel liggen maar ben er nog niet aan begonnen. Moet je ver in de game zijn/duurt het lang, anders wil ik je wel helpen?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je moet hem zeker een keertje uitgespeeld hebben, om een hogere stand te unlocken.

    Het is ingewikkeld, maar dat is nodig om een mob lang genoeg in leven te houden om door alle 3 de spelers een laatste slag te laten toebrengen. Als je dat goed timed, dan triggered de Strength of Our Alliance achievement. En ik wil beslist niet dat dit mijn laatste word voor de game. :emo:
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel ff kijken. Weet niet of ik de safegame nog heb. Heb sowieso maar tot 8 maart gold, maar ik wil best helpen.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt van 8-10 gratis Gold. Gesponserd door Bioshock.;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt jongens, maar anders doe ik vanavond eerst nog wel een stukje solo. Heb nog wel een aantal meer te halen, maar die ene co op is kut, dus als iemand goed kan gamen en weet hoe die lastige achievements snel moet halen, dan hoor ik het graag.

    Zal zo ook nog even op TA kijken of er iemand gereageerd heeft op mijn post.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog 4 achievements te gaan, waaronder strength of the alliance. Vannacht waarschijnlijk hulp van 2 Amerikanen, met wie ik afgelopen nacht ook gegamed heb. Achievement gaat waarschijnlijk vannacht komen. Level cap i is nog niet in zich, ben nog maar 28, kan 40 worden. De achievements zijn niet al te moeilijk.

    Punt is wel dat dit waarschijnlijk de 1e game in ruim een jaar gaat worden die ik 100% complete. 8)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yellow, mocht je nog willen, ik moet de chievo ook nog.
    Moeten we nog 1 extra persoon vinden. :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik kom zo online, maar hou rekening met bugs en glitches zoals ik gisteren zei.

    En hou er ook rekening mee dat het heel lang kan duren. ;)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien handig als we eerst een derde regelen. ;)
    Of het moet kunnen met een local co-op speler vanaf hier.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet misschien wel iemand, maar dat is een Amerikaan en die zal denk ik net zijn avondeten hebben gehad. Alabama woont die, tijdsverschil van 6.5 uur ongeveer.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik check ff of ik een gold kaartje heb liggen. Maak ik wel ff een tweede accountje aan.
    Doe ik beide controllers wel aan deze kant. ;)
     

Deel Deze Pagina