1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is toch meer een hack & slash spel dan een echte RPG? Beetje zoals de nieuwste gauntlets? Lijkt me in co-op nog steeds wel leuk al moet ik zeggen dat Dungeon Siege 3 er wel een stuk interessanter uitziet op dit moment

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er in die trailer toch verdomd nice uit, ben er zeker wel benieuwd naar. Het doet me ook aan Skyrim denken, maar ja..Skyrim deed sowieso al gelijk aan LOTR denken. Nou maar hopen dat deze niet tijdens dezelfde periode als Skyrim komt want tja dan weet ik wel zeker dat ik deze negeer eerst.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jij en miljoenen anderen. Ik ga, als Skyrim uitkomt, ook geen andere games inplannen. Alleen Mass Effect 3, mocht die rond dezelfde tijd uitkomen in het najaar.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mass Effect 3 staat wel gepland voor eind dit jaar, en om nou puur uit te stellen omdat Skyrim ook uitkomt, dat zou een hoop ME fans teleur stellen.

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen toch tegen Conquest?
    Ik vond het echt een lekker game, ookal waren de graphics niet zo goed.
    Maar kan mss zijn omdat ik een zeer grote fan ben (';

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik vond hem zelf nogal leeg en saai, in tegenstelling tot de master hack and slash op de PS2. Return of the King was daarin helemaal een mooi meesterwerk.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer voelde idd te leeg aan, niet genoeg content, geen vette actie zoals de filmgames dat hadden (two towers, return of the king).

Multiplayer was daarentegen wel heel vet though _O_ heb me daar zeker mee vermaakt maar na een maandje had ik 't daar ook wel weer gezien.

8. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Retun of The King was idd zeeeeeeer Nice :thumbs:
    Kvraag my af hoeveel keer ik Co-op het heb uitgespeeld (:
    & bij conquest ging ook vooral mijn aandacht naar Mp. Stond altijd top 20 :+

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook een leuke game maar ik heb het spel op release gekocht (voor 60 euro maar liefst) en dan valt de duur van het spel toch zeker tegen. De campaign heb ik in twee dagen uitgespeeld geloof ik, maar als je even 1 dag de tijd nam had je het ook wel uit kunnen spelen. De multiplayer heb ik niet heel veel gespeeld en tegen de tijd dat ik zin had om de multiplayer te spelen, zette EA de servers uit.:mad:

Ik hoop dat dit spel een heel stuk langer is qua gameplay, maar dat zit er wel dik in met het genre RPG. :) Al met al kijk ik er erg naar uit, maar ga ik niet pre-orderen of op dag 1 kopen, tenzij ze een spectaculaire demo of gameplaytrailer releasen.

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht in december vorig jaar, toen ik mijn Xbox kocht.
    En 12/03/2010 zal ik nooit vergeten, de dag dat de servers toe gingen )': RIP

11. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Al een precieze datum?
    Wss nog niet ;s

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik bedoel ook meer het inplannen voor mij persoonlijk dan de hele game te moeten uitstellen omwille van Skyrim of welke andere titel dan ook. ;)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er zeker uit als een spel dat erg goed kan worden, laten we het hopen. :)

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wauw! Het ziet er steeds beter uit!
    De game begint echt vorm te krijgen en het lijkt goed speelbaar al.
    Landschappen zien er tof uit. Enige minpunt uit het filmpje: Onbekende gebieden, voor een groot deel. Het lijk mij nou juist zo vet om de bekende film-scenes te zien in de game.

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Eerste keer dat ik deze titel tegenkom. Wordt dit dan voor het eerst een goede LOTR titel? Eentje met sfeer en werelden en verhalen geinspireerd op het boek en de films? Eentje met een leuke verhaallijn en gevarieerde gameplay? Maar je kan hem dus alleen als co-op spelen met anderen?

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel vet dat het nieuwe gebieden zijn, die gebieden uit de films ken ik zo onderhand wel. ;)

Nee, het enige is dat je altijd 3 personages moet hebben. Jij speelt zelf 1 personage en de andere personages zijn dan ofwel:
    - computergestuurd (AI)
    - 'echte' spelers (via local splitscreen)
    - 'echte' spelers (via Xbox Live)
    - een combinatie hiervan

Oftewel, je kunt het gewoon als single player spel spelen. :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar is de game toch gewoon een normale RPG of is het meer een action adventure?

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Action adventure denk ik. :D

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Action RPG toch..

Deel Deze Pagina