Bedoel je niet fap fap? Ik ga deze game binnenhalen, maar er liggen hier nog iets van 25 360 games waar ik nog het nodige mee moet doen en het heerlijke najaar komt er al bijna aan. Hopelijk kan ik Sinterkees 5 december wat aftroggelen.
En dit zijn nou van die beslissingen die ik ECHT niet begrijp. Mensen zijn in deze maand druk bezig met Skyrim, Uncharted 3, etc. Lord of the Rings: War in the North to launch in November Warner’s announced today that Lord of the Rings: War in the North will launch in the UK from November. There was nothing more specific on the release, though, for the Snowblind action-RPG, which it says is the spirtual successor to Baldurs Gate: Dark Alliance. We had a chat with Snowblind on the game yesterday. Watch for quotes from 4pm. http://www.vg247.com/2011/08/02/lor...ch-in-november/comment-page-1/#comment-312759
Domme zet als je het mij vraagt. Reviewers gaan zeker weten een vergelijking trekken dan, met Skyrim, ook al is dat natuurlijk een trieste zaak. Hij gaat ondersneeuwen, dat weet ik nu al met deze releasedatum.
Mwa, aan de ene kant wel natuurlijk. Maar rond kerst gaan de huismoeders wss geen skyrim voor hun zoon kopen, maar Lord of the rings.. de naam alleen al is natuurlijk een insta seller.
Ik denk dat ik dit spel maar ga kopen, ziet er echt zeer vet uit. Edit: weet niet of iemand dit al had gezien:
Neeeee waarom nou in November, dan wil ik mijn tijd/geld al aan Skyrim en Assassin's Creed uitgeven. Is er verder al wat bekend over het levelen, in hoeverre je dat RPG-achtig zelf kan beslissen?
Dit gaat volgens mij, als ik het zo lees, niet de LOTR-game worden die ik zoek en die nmm nog nooit is uitgebracht. De games die goed ontvangen worden boeien mij niet (BFME, LOTRO) en de game die ik zoek, verhaal zoals in de films/boeken, actie en vooral rpg-elementen worden of niet gemaakt of worden slecht gemaakt. Toch superzonde, want het verhaal en de wereld is er zo geschikt voor.
Plaatjes doen mij heel erg denken aan LotR: War of the Ring, is alweer zo'n 8 jaar geleden dat ik dat speelde.