The Morrowind Followers

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 13 nov 2002.

1. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren ook bij de FRS gehaald(komt hopelijk niet veel vaker voor dat de FRS als enige een spel al heeft) en ik heb hem omdat een vriend problemen had met zijn computer pas een uurtje kunnen spelen.
    De grafix zijn goed, vanavond sluit ik hem aan op mijn 100hz breedbeeld en hoop ik dat de onduidelijke teksten duidelijker worden. Wat me nog wel tegenvalt is dat het spel(lopen) niet echt snel gaat(kan ook aan mijn karakter liggen en mijn hebberige instelling als je inv. meetelt met hoe snel je kan lopen)
    en de lange laadtijden, begin maar ook als je een deur opent.
    Wat ik wel heel gaaf vind van het spel dat je het zelf kan invullen zoals je zelf wil. Je kan eerlijk zijn(ring terug geven, geld van de belastingheffer terug geven etc etc) maar je kan er ook voor kiezen om het oneerlijke pad op te gaan. Die keuze neemt veel van mijn ergenis weg. Nu moet ik wel toegeven dat ik een echte RPGliefhebber ben maar na Eye of the Beholder en Might en Magic geen echt goede fp-RPG meer gespeeld, alleen Diablo2 die me ook nachten zoet heeft gehouden.

2. hein007

hein007 The Master

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind

Ik speel het spel op de X-Box ongeveer een maand.
    En ik zit op level 31.
    In het begin van het spel dacht ik ook een geweldig spel, maar wat traag. Nu kan je als je level-up gaat je speed upgraden zit nu op 88 (het lopen van bv Seyda Neen naar Balmora gaat dan meer dan 2 keer zo snel.

In het begin kan je nog niet zoveel, maar elk uur leer je weer wat bij. (Zoals zelf spells maken of laten maken/ vliegen/ je zelf teleporteren ga zo maar verder).

In begin ben je niet zo sterk en je battle systeem is dan beprekt, maar naar mate je vordert wordt je als maar sterker en op den duur kan je zelfs hele legers oproepen om je mee te helpen in de battle.

Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    rpg

Voor de rechtgeaarde rpg 'ers onder ons: een droom!

Wat ongelooflijk veel in te stellen, wat uitgebreid en wat een speelplezier. Een tip: probeer tevoren iets over Morrowind te lezen, op gamespot.com staat een zeer uitgebreide, nuttige beschrijving. Je karakterkeuze is essentieel. Em mensen: het gaat bij Morrowind niet om het UITspelen, want dat is vrijwel onmogelijk, maar om het spelen. Hoor de muziek (doet me denken aan in de ban van de ring) , doe de lichten uit, koptelefoon op en genieten maar. En dan te bedenken dat Baldur's Gate ook nog komt.

4. masterape

masterape Guest

Volgens mij een aanrader of niet.

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Yep zeker een aanrader! keb hem ook sinds gister GEWELDIG gewoon!

6. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Hijs geweldig ja maar ik snap er nog geen hout van ik heb nu een paar opdrachten gedaan.. maar ja het is wel vet om te doen het is zooooow groot!

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    vind alleen dat boekje waar al je opdrachten instaan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onduidelijk..

ik kan nooit wat terug vinden..

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    moet je ook niet alle opdrachten in 1 keer willen doen :D

9. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is BTW de beste heavy armor? of medium armor?

10. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: (@______________________@)

M'n save is corrupt....

NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........

*sigh* Reboots Xbox...

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, waar kun je in Balmora een betere lockpick halen? of is dat er niet?, want ik kan haast geen kisten meer unlocken, ze zijn allemaal te moeilijk.

En met vechten, waarom moet je tig x slaan voordat je eens iets raakt?

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem vandaag ook gekocht. Erg leuk, maar de draw distance is niet zo heel erg ver. En het laden duurt wel erg lang, maar ik ben een geduldig mens...
    Het spel begint iig erg tof, ik had die kleine quest gedaan om die secret hideout te vinden.

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vrijdag gehaald, en het ziet er best wel mooi uit, het water is veel mooier dan op de PC! Hij speelt heerlijk, ik ben nu level 2, NORD. Ik zit bij die kerker van de Dwergen, das echt coel! Lijkt wel die scene uit LOTR, hier zijn ze namelijk ook vermoord. :D Alleen dom dat de bugs er nog niet uit zijn gehaald: ik viel 1 keer door de grond en 1 keer liep ie vast! =( Dat ben ik niet gewend (1e keer)! :{ Maar het spel is echt super gaaf! De muziek is ook wel relaxt. De vrijheid kan soms wat overdonderend zijn, je weet van gekkigheid niet wat je moet doen (dan maar de hoofdmissie-> Caius Cassadus, here IK come! :+ 8)).

14. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Heh?? ik loop een beetje rond heb me nu bij 4 "clans" gejoined :D whahaha ik snap er echt gen reet van maar wel mooi... want ik kreeg van morgen kippevel om dat het daar regende en dacht ik dat dat hier ook was :{ En die zandstormen zooooow gruwelijk gedaan!

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weer is inderdaad ook prachtig, zelf nog geen sandstorm gezien. Ik had het al op de PC gespeeld (alles op low), maar nog liep het kut. Ikwist dus al hoe spuerbe het was! :D Ik ben nu bezig met de main quest, de andere doe ik later wel. Heb nu al vet lompe wapens en een armor die de Hlaalu guards ook gragen (geel). :9 8)

16. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, wat is de beste heavy amor of medium armor?

17. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Heavy is eht beste maar ook het zwaarste natuurlijk. :) Kijk dus hoeveel je chara moet kunnen dragen en belsis afhankelijk van wat je wilt opgeven aan draagkracht of je het wil hebben.

Ben nu emt m'n nieuwe chara naar Balmora afgereisd en nu onderweg naar Vivec. God ik schrok em kapot toen ik zwevende dingen vlak na Pelagiad tegenkwam... (o_O)

Ik blijf het jammer vinden van de graphic engine, maar verder is het spel prima.

18. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hoor de laadtijden, als je een doorzetter bent en perse langs een paar mating kagouti's (??) wil komen... en middendoor de kagouti's staan... bovenlangs clif clawers (??) zijn en onderlangs vermoord word door een bende vissen... errug fijn hoor... Maar goed... dan geef je het kastjes maar weer af aan je vriendje die op dat vlak niet zo'n neurotisch persoon is... en ook nog eens de state of mind heeft om een spreuk uit te spreken waardoor je gewoon over het water kunt lopen...]:-=( ]:- =(

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Is hier iemand een thief?
    Die thiefsguild heeft zo onmogelijke quests, iemand tips?

20. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de thiefsguild located?? ik wilde me er namelijk bij aansluiten, but don't seem te bo able to find it..

Deel Deze Pagina