Ik vind RPG's wel geinig maar ik ben een zeer groot fan van vrijheid in games dus ik zla cker over MW nadenken
je eerste opdracht was toch een pakje wegbrengen?. Ik weet niet meer aan wie je hem moest geven, maar ieder geval in dat gebouw is iemand van het thieves guild . sugar lips heet ie ofzo. Iets met lips in ieder geval. Als ik straks weer ga spelen zal ik de juiste naam en locatie ff aan je doorgeven.
Ik ga denk ik bij het fighters guild, dat is veeel leuker! Die thief zit in de kelder van de Southwall Corner Club, geloof ik. Ik ben nu een quest aan het doen voor die lelijke Orc van de Mages guild. (Een schedel halen in een Tombe ). Ik heb mijn armor nu compleet!
dat bedoelde ik niet, bv glassarmor is het beste van de light armor. maar welke is het beste van heavy of medium?
In het spel loop ik bijna niet, maar spring ik eigenlijk alleen maar. Dat gaat vele malen sneller, en je acrobatics stijgt daardoor erg snel. probeer maar eens. het zou er misschien wel mee te maken kunnen hebben dat ik een kajjit ben
Klopt, maar zwemmen gaat nog sneller (je kan ook altijd de stick helemaal naar voren duwen, dan ren je, dat werkt ook).
De opdrachten van de mage guild rulen echt... die zijn pas kikke.. nouja, de begin opdrachten niet, maar later wel.. in het begin moet je paddestoelen enzo verzamelen ....
ik krijg nu nergens meer opdr8en van de mages guild ik heb die scamp verslagen en nergens krijg ik nu nog opdr8en en ik wordt ook niet gepromoveerd.... wat is het nut hier eigenlijk van dat promoveren??
SHIT dit wordt telkens leuker, de mogelijkheden de missies. Hij is nog geen een keer vastgelopen (ben wel een keer door de grond gezakt, maar kon dan wel weer over het water lopen. VAAG) Goed, de graphics worden door verschillende mensen afgekraakt. Maar wat de graphics wel doen is prima de sfeer weergeven (waar het bij mij om gaat. Maar ja ik speel dan ook nog net zo graag mariokart op de snes of sonic op de megadrive). Zonsopgang, -ondergang enz. Het enige waar ik mij aan erger is dat de makers nogal simpel met de regen zijn omgesprongen. Dit doordat als ik onder een afdak of iets dergelijks schuil ook wil dat de regen dus niet door dat dak heen gaat. Ben pas level 6 (HE moet ook nog SEGA GT 2002 spelen ) maar het gaat de goede kant op. Het battlesystem wordt dan ook steeds aantrekkelijker als je beter kan vechten. grtz
Vanaf volgende week zal ik ook Morrowind hebben. Maar ik wil mij al een beetje voorbereiden en ik zou eigenlijk een goede guide willen hebben. (GEEN WALKTHROUGH ! Dan is de fun eraf) Maar ik zou een guide willen hebben waarin staat: - plan van de wereld - Voor-en nadelen van klassen - Informatie over de spreuken - .... (Dus niets dat zegt wat je moet doen) En voor jullie zeggen: gebruik google of een andere zoekrobot. Dat heb ik gedaan, maar bij IGN en Gamespot moet je betalen om een guide te kunnen downloaden. (Ik zou het dus liefst in PDF-formaat kunnen downloaden zodat ik het kan afdrukken en in mijn bed kan lezen) (want mijn vriendin is dan haar boekje aan het lezen )