Hartelijk bedankt voor de links. (Maar ik neem mijn pc niet in mijn bed, dus ik zal maar wat verder lezen in 'De eerste wet van de magie')
OFFTOPIC.. (alweer) Kan iemand de naam van deze thread veranderen, ik lach me steeds dood als ik hem lees. The Morrowins Followers klinkt zo nerdish. Krijg echt zo'n beeld van een kereltje uit m'n klas daarbij. Haha. ^_^
Ik ben gewoon nog steeds level 1 ik ben wel 8/10 maar dat is gewoon op atlethics en long blade of zo ik heb ook sterke punten in armor en zo (en ik ben zo dom geweest om hand2hand combat bij me mindergoeie dingen te zetten, dacht dat je dat toch niet nodig had ) Maar hoe krijg ik sommige dingen beter. Armored of zo en Heavy Armor staan gewoon nog op 0 wel vette missies btw. greetz
lijkt me een erg gaaf spel. hoe zit het met de besturing van het spel met de controller? loopt dat een beetje vlot.. heb nog nooit echt een RPG gespeeld. maar als ik de verhalen zo hoor.. Ben zeer benieuwd. zal hem deze week wel effe indampen!!
Bwahahaha das echt de strakste uitdrukking die ik in tijden heb gehoord! 'zal hem deze week wel effe indampen!!' LOLZ!
Ik heb volgens mij net de missie 'Orcs at Deadric Ruins' gehaald, maar ik krijg geen update of zin dat ik hem heb gehaald?!? Weet iemand hier meer van?
Dat is niet waar. Vvardenfell is een eiland dat in het noord-oosten van Morrowind ligt. Als je bijv. Heavy Armor hoger wil krijgen moet je bij een armorer Heavy Armor kopen en het aandoen. Als je dan geraakt wordt gaat je Heavy Armor rating een klein beetje omhoog. Je moet er wel voor zorgen dat je Strength een beetje hoog is voordat je Heavy Armor gaat dragen, anders kan je je bijna niet meer bewegen. Ik weet niet of het ondertussen al gelukt is om level 2 te worden, maar daarvoor moet je dus niet 8/10 hebben maar 10/10. Je moet dus zorgen dat nog 2 willekeurige skills een punt hoger worden en dan zal je een bericht krijgen dat je moet rusten. Als je gerust hebt krijg je de kans om je eigenschappen hoger te maken, en daarna ben je level 2 geworden.
Ik ben dus al lekker ver, maar ik wil een Glass Armor, ik heb allemaal spullen die tussen de 6000 en 15000 waard zijn, maar die stumpertjes kunnen dat niet betalen, dus wil ik wel ruilen tegen een Glass Armor, maar waar is die? Dat krijg je als je te rijk bent (heb al een armor rating van 110!), ik kan natuulijk ook een kasteel laten bouwen, heb nog wel wat cash (12000 ofzo ). Waar kan je dat kasteel ook maar weer laten bouwen (ergens in Vivec, maar waar... ].
waar precies ligt de glass armor in ghostgate??? en als je naar caldera gaat daar is een groot mansion ding en daar binne staat een scamp (denk ik ) en die heb 5000 gold bij zich en betaalt de volle prijs voor alle items dus as je dure shit hebt gewoon bij hem selle
Ik ben nu level 16 en ben zeer goed bezig in vooral de thief's guild, ik ben bij de 14e quest. Ik heb zelf ook een glass armor, hij is best makkelijk te stelen. Je moet in Ghostgate zijn, verder kun je het best zelf uitzoeken, zo groot is het daar niet...
hoe kan je uberhaubt huizen op je naam zetten ofzo? heb gehoord dat dat kon, en hoe kan ik een kasteel bouwen, waar moet je daarvoor zijn? en wat voor level. ben opas lv3 hoor, speel ook nog niet zo lang, maar weet wel dat ik nog nooit zo addicted ben geweest aan een spel. op FF8 na dan hehehe