Dat is toch gewoon high dynamic range lighting? (hdr dus)
Dat zit volgens mij al in Assassin's Creed toch? Als Altaïr aan het klimmen is, dan zie je het licht van de zon schijnen en je merkt gewoon dat er een wolk voor komt te zitten.
Hoewel ietwat eentonig vond ik de game een van de grootste belevingen van vorig/dit jaar!! Deze lichteffecten en de graphics waren adembenemend mooi!
Vorig jaar heb ik trouwens een mail gestuurd naar Philips. Ik vond hun ambx light wel grappig: een set met speakers met daarbovenop led lampen die meekleuren met de game. Er zat ook een fan bij voor wind en een trilplaatje voor onder de polsen (mwah).
Het leek me wel wat om met de game meekleurende leds te hebben, maar dan wel met de xbox360.
Ik kreeg als antwoord dat ze wel bezig waren met de ontwikkeling daarvoor en dat het plan was dat dit er zou komen. Helaas heb ik het nog niet gezien.
Een Philips Aurea idee, maar ik irriteer me nog aan dat lcd en hij is te klein.
Zo'n Ambx zou een goede oplossing zijn!
Overigens zag ik laats ook dat ze toch wel bezig zijn met die trillende stoelen die dus reageren op wat er in de game gebeurt.
Een stoel is weer zo lomp, maar wat denken jullie van een vest die trilt als je in Gears of War doormidden wordt gezaagd wraaaaaaaaah!!!!

Klik om te vergroten...