Wacht even,nu zeg ik ook niet dat alle games zo zullen worden in de toekomst.
Maar wat ik bedoel is de zogeheten complexe hardware weer uitgedokterd moet worden,en de ontwikkelaars moeten voor een nog grotere game hun kennis en teams gaan uitbreiden om goede games te maken en tijdig af te leveren.
Een grotere spelwereld met imense graphics kosten heel veel tijd en durf,de druk word steeds groter en er zal niet altijd tijd zijn om de games bugvrij te houden met zijn releases iets wat we nu al zien gebeuren bij sommige games algemeen.
Ook maak ik me een beetje zorgen over het realistische wat gamers wensen,maar tot hoever willen we dat dat gaat vraag ik me dan af?
Gamen moet leuk blijven voor iedereen,en als ik nu naar World of warcraft kijk begrijp ik gewoonweg niet dat velen daar hun tijd insteken.
Een massa spelwereld van heb ik jou bij de lurven om maar te zwijgen over het oplevel systeem,en als je dood gaat moet je terug hollen als geest naar je lichaam.
Ja sorry,maar dat snap ik allemaal niet wat daar zo leuk aan is en als iemand dat kan mag diegeen me dat uitleggen.

Niet om WOW te oordelen,maar het is mijn mening gewoon dat de game je veel verplicht zoals veel tijd besteden aan het spelen ervan.
Een Forza 2 is me nu al veel te groot,en ga ik steeds meer terug naar de fun racers omdat die voor mij gewoon idieaal zijn om op te pakken en te spelen zonder een overdreven level systeem.
Maar wat ik bedoel is dat er ergens een grens moet komen,niet dat we dalijk eindigen met een console aangesloten op ons ruggengraat en dat ons lichaam fungeert als controller.:b:
Maar weer even serieus,games mogen realistischer worden en zeker ook groter,maar het moet wel te doen blijven.:b:

Klik om te vergroten...