1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The NexT Level

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke clan? IoP dat klinkt als een ziekte...

    En ik weet niet of de clans willen dat wij het zeggen maar ik zal het vragen en als het geen probleem is post ik ze;)
     
  2. The Turk

    The Turk Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed doe maar want het intresseert me enoorm...
    anders doen we wel een keer een scrim -.-
     
  3. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    * kuch * Megaa lan?
    * kuch * Sponsors?
    * kuch * Halo teams?
    * kuch * Ik haalde jou met ninto & armada de clan in ?
    * kuch * Ik zorgde voor vervoer voor jou en damag3r?
    * kuch * We hebben nu een heel PC team?
    * kuch * We hebben het beste team van Frankrijk op CoD4


    En waarom moet een begin post vol zijn??
    Ik bedoel.. dat van qG ziet er top uit, is vol ja, maar over een aantal maanden posten ze echt al die results niet meer hoor.. als je naar clans kijkt zoals eAxis, hun rewards is gwn te veel om op een forum te posten :D

    Maar ja, pro clans.. en jij gaat niet samen =(

    Want de teams waren zo duidelijk die toen gegeven werden..

    ( voor mensen die dit lezen, er moest een ''basis'' team worden opgesteld van 5 man, dit is uiteindelijk niet door gegaan maar goed ) Je werd niet 1x neergezet, ik heb je er toen de tijd 1x neergezet, omdat ik je in de clan wou houden. Maar ja, Reaperis is terug :thumbs: Maar ja, speel maar is met je team tegen ons.. Met EmpliX die niet goed genoeg was voor EnVy,, nog meer commentaar op mij?
    En over de site ? Ik kan er niks aan doen hoelang iemand er over doet, maar ja, de site die we nu hebben word perfect & tijdelijk, want het is een te game site die er aan gaat komen.

    Grtz.
    Jelle

    ps : we zoeken nog een designer team/news poster
    Iemand intresse, stuur me maar een mail / voeg me toe op msn :
    jverdorst@teamenvy.eu of jelle_verdorst@hotmail.com
     
  4. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik en een pro clan gaat niet samen maar ik heb nooit in een pro clan gezeten, op de PC wel maar niet op de x360, want envy is geen topclan...

    Rawdiee en iT Revel1n en Striker NL zijn wel hoogschieters:D Ons team is nu sterk en wordt alleen maar sterker
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    @L3G3ND4RY

    Mensen lachen zich echt suf om jou denk ik. Ik in ieder geval wel. Je praat altijd alsof EnVy te vergelijken is met een of andere pro clan. EnVy is nog niet eens te vergelijken met qG. Achievements? None. Goede teams? None. Sponsors? None. Website? None. Wtf je zoekt designers en newswriters. Waarvoor? Alles voor je site werd toch al gefixed? Wat moet je dan met designers? WTF moet je met newswriters? Oja, iemand die een mooi verhaaltje in het engels kan neerzetten als jullie 39e zijn geworden op de consolegaming rankings. EnVy is NOG lang geen "pro clan", zal het ook nooit worden als het aan jou ligt.
    EnVy "Manager". Ook zoiets. Wtf een manager? Enige wat je doet is veel praten, meer niet? En in praten ben je nog niet eens goed ook. Je bent een kid met het verstand van een varken. Je weet nooit waar je over praat, je weet nooit waar je het over hebt. Domme opmerkingen maken, dat doe je wel goed. Reputatie van EnVy omlaag halen doe je. Zeggen dat anderen niet weten hoe ze een clan moeten managen, LOL. Mensen recruit je door ze dingen te beloven die ze niet krijgen. Please ga iets nuttigs doen.

    POST NIET MEER OP FORUMS EN STOP PLEASE TE DENKEN DAT JIJ OF JE CLAN PRO IS.

    @FocuSs

    Aanbiedingen om voor andere teams te komen spelen. Managers willen jullie team managen. Str8beast.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, nette post.
    Veteraan zegt waar het op staat, frans zou trots zijn :D

    Ik vraag me wel af wat halo teams er mee te maken heeft, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Frans aka Hackworth? Haha ik herinner me nog dat hij z'n xbox360 ging verkopen voor een gitaar :D
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt em. Maar hij heeft zn 360 nog *)
     
  9. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Recht zo die gaat!
     
  10. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Designers, Onze designer doet nu alles alleen, en hij zou graag met wat mensen samenwerken om niet alles alleen toe doen.
    righters,

    writers, Er zijn mensen die bijv. het aankondigen van een clan heel pakkend kunnen schrijven, een biogarafie, of iets nieuws.

    & Hoe kom jij er bij dat wij geen sponsors hebben?? :confused:

    & Zeg is iets, wat wij fout doen, waardoor wij niet pro zijn zoals jij het zegt?
     
  11. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Designers, Onze designer doet nu alles alleen, en hij zou graag met wat mensen samenwerken om niet alles alleen toe doen.
    righters,

    writers, Er zijn mensen die bijv. het aankondigen van een clan heel pakkend kunnen schrijven, een biogarafie, of iets nieuws.

    & Hoe kom jij er bij dat wij geen sponsors hebben?? :confused:

    & Zeg is iets, wat wij fout doen, waardoor wij niet pro zijn zoals jij het zegt?

    ps : als je hier nog wt op te zeggen hebt voeg me toe op msn.
     
  12. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak me zeer weinig uit wat jij van mij vind de mensen in envy en die met me spelen weten hoe ik speel en ik denk dat daar weinig negatiefs over mij wordt gezegt(denk dat ik altijd 1 van de betere ben) dus ja praat maar raak:):
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kan wel een 'writer' gebruiken, jou teksten zien er altijd ZO slecht uit.
     
  14. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Dislecties.

    Kan ik niks aan doen.
     
  15. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes jongen:thumbs: maar jeff toen je in EnVy zat had je het helemaal hoog in je bolletje en zei je nog tegen mij dat je in een pro/topclan zat of ben je dat vergeten mijn beste jongen???Maar dit team is wel goed. Jelle Emplix is beter geworden + hij zat wel in EnVy maar toen armada en zo kwamen werd hij eruit gekicked dusja. Rawdiie is trouwens wel goed maar die andere 2mwhau weet ik nog niet.
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook maar kan kan je toch wel een normale tekst schrijven? Zie het probleem hier niet.
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen wacht nog steeds op de site, en die gaat niet komen denk ik..
     
  18. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja kijk focusz je probeert steets weer je zelf de hemel in te prijzen maar je bent gewoon niks waard .

    toen je in envy zat was envy de bom en alle andere clans de tering krijgen .

    je bent er nu uit en in eens is het 1 kut clan blah blah blah

    of te we alleen als jij er in zit is de clan goed maar je meot wel onthouden dat jj de zwakste schakel bent ik welke clan je ook zit
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor Topic mensen? Next gen spam 'nd Flame topic ofzo?
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is van de NeXt Cyber Athlete.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina