1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The NexT Level

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, eerst zeg je dat je pgr4 niet hebt, maar je weet wel dat ik me best doe in publics? misschien leuk voor je om te weten dat ik 2x in een public heb gezeten voor een paar races tegen gasten die jij niet kent, ik heb pgr4 zelfs nauwlijks gespeeld, ohja ;)

    en daarbij, ik dring jouw mijn mening niet op, mijn argumenten berusten volledig op eigen ervaringen tegen jullie, ik dacht, dan is het bij jou vast niet nodig om dáárbij nog eens overal 'vind' neer te zetten, maar dan heb ik je cker te hoog ingeschat.

    jij bent hier degene die het zich zo aantrekt dat ik jou niet goed vind (of iig, niet speciaal ofzo), ik vind namelijk van mezelf ook niet dat ik goed ben in cod, of een pro in pgr4, maar zie je mij dan meteen 30.000 berichtjes over live sturen?

    als je nog wat te zegge hebt pm dan maar ofzo, blijft deze trhead ook bespaart van deze nutteloze discussie =D
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Goh, waarom zouden ze ook.
    Gamers sponseren levert evenveel op voor een bedrijf als het geld aan een goed doel geven.
     
  3. Gimbly

    Gimbly Guest

    kweet niet maar sponsoren doen bedrijven als reclame niet voor het geld want daarvoor word je gesponserd maar een bedrijft gaat nooit envy sponseren (niet omdat jullie slecht zij ) maar omdat dat bedrijf daar niks aan heeft alleen kleine gameshops of merken van gameaccesiores (headsets) wel mediamarkt is al bekent genoeg dus
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Bedrijven maken toch echt reclame om er geld mee te verdienen.
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    - Bedrijven sponsoren de Gamers -> dat kost ze geld
    - De Gamers maken op hun beurt reclame voor het bedrijf als tegenactie -> houden geld voor toernooien e.d.
    - Bedrijf krijgt bekendheid en verkopen hierdoor meer -> meer verkoop = meer omzet = meer geld.

    Zo moeilijk is dat toch niet, en dat zonder economie gestudeerd te hebben.:+
     
  6. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat gelukkig veel over NexT:D
     
  7. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog zo'n mooi aftopic-flame thread gemaakt maar die is om de een of andere reden gesloten...
     
  8. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt door die misleidende banner op de beginpostO-)
     
  9. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxworld is er niet op te flame dusja dan wordt hij gesloten he
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    En welke clan in Nederland zou dit voor een bedrijf kunnen doen? Ik denk alleen qG.
    En geloof me, zoveel bekendheid voor een bedrijf zal het niet zijn waar een clan voor zal zorgen, ze zullen er echt niet veel meer door verkopen.
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Gast waarom SPAM jij iedereen zn' topic onder?
    Zal er de volgende keer weer eff een Mod bijhalen..
     
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...dit is mijn topic toch?

    Ik geef een reactie op iemand zijn mening, dus ik zie het niet als spam...

    En het spammen valt wel mee...
     
  13. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom oordeel je daarover? Als je totaal niet kan weten hoe goed/slecht we zijn behalve dat we 3-0 van jou/NF1 hebben gewonnen? :confused:

    sorry voor offtopic
     
  14. EmpLiX

    EmpLiX Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    3-1 pipeline hadden wij 4-3 gewonnen :)
     
  15. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh pardon
     
  16. EmpLiX

    EmpLiX Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit hoor winnen is winnen, had gewoon zin om even iets te posten ^^
     
  17. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    NexT jullie moeten jullie begin post nog aanpassen, want er zit nu tog een Gow team bij ?:p
     
  18. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou graag van risco's het is moi meinung dusja. Jullie zijn niet slecht hoor dat zeker niet maar ook niet zo goed. Gaara en Ik waren de enige goeie in dat team dusja en 2man kunnen niet winnen + ik nmoest na 1rounde weg.
     
  19. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Als RL Battleking vond ik je wel slecht hoor, Ik wist eigenlijk niet dat RL Battleking ---> NF1 Darkmagic.
     
  20. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused::confused: ik heet al bijna geen jaar meer RL BattleKing :confused::confused::confused:al sinds begin avn de zomervakantie iet meer toen werd het APLHA Sh4Qu1LL3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina