heb hem net besteld bij de gcshop ! ken niet wachten om HL 2 weer eens te spelen .. had hem op de pc gespeeld maar niet al te lang .. maar vond het tot nu toe altijd nog steeds een van de beste shooters ooit ! plus echt bizar dat een game die zolang geleden uit is gekomen er nog steeds zo f*cking goed uitziet !
Mijn exemplaar van play-asia is ook aangekomen vandaag. Direct begonnen met Portal en dat is gewoonweg geweldig! Aziatische NTSC-J versie werkt trouwens probleemloos op mijn PAL 360.
Kan/durft iemand een vergelijking te geven tussen de graphics van de 360 en de PC versie? Ik had begrepen dat de 360 lagere res. textures gebruikt, maar wel weer HDR lightning... die de PC versie niet heeft?
De PC heeft ook HDR voor alle games behalve bij Half Life 2 wat de orange box op de xbox360 wel heeft. Maar er gaan geruchten dat ook wij binnenkort HL2 met HDR kunnen spelen.
http://www.gametrailers.com/player/26397.html?type= Gametrailers review Als ie al bij Futurezone ligt ga ik daar morgen toch even langs.
Ik kan ook niet meer wachten. Gewoon twee games en twee uitbreidingen in één pakket voor dezelfde prijs. Helaas zijn er ook nog eikels die 69,99 durven te vragen voor dit pakket.
Er zijn enkelen die de game al hebben, maar de meest die dat hebben zijn geimporteerd of gedownload hoe het ook moge. Ik koop de game gewoon in de winkel.
ik heb het spel nog niet, maar ik heb nog niemand (ook niet in reviews) horen zeggen dat het via het EA netwerk werkt of nog niemand erover horen klagen. ook geen enkel keer dat EA inlogscherm gezien, dus het zal het wel niet wel blijkt TF2 een beetje slechte netcode te hebben...wat later nog gepatched kan worden natuurlijk
Volgens mij bedoel je 3 games en 2 uitbreidingen. De prijzen van 360 games zijn de laatste tijd zowiezo erg hoog en daarom is het mooi dat er online shops zijn en import shops zoals Play-Asia. Ik neem aan dat FutureZone de importversie verkoopt en dan mogen ze wel wat extra vragen voor hun extra kosten.