Ik zou het niet weten maar er was eerst wel nog een Black Box gepland en deze bevatte hetzelfde behalve Half Life 2 en Episode One. Maar deze is gecanceld en is nu alleen nog beschikbaar voor mensen die hem bij hun ATI Radeon HD 2900 XT videokaart hebben gekregen. Die kunnen hem wel via Steam downloaden.
Het Half - Life 2 logo is Oranje. Misschien verwijst het daar naar omdat er ook twee uitbreidingen bij zitten?
Daar dacht ik eerst ook aan maar ik zie dan niet hoe ze aan de Black Box zijn gekomen. Waarschijnlijk weten alleen de bedenkers van dit concept waarom ze deze naam hebben gekozen.
Je moet toch wat als je em nog niet hebt En toch ben ik benieuwd naar de reden. Wat Dazlindragon zegt zou kunnen, maar volgens mij is het dan een beetje vreemd om de hele Box Orange te nomen, aangezien TF2 en Portal volgens mij geen oranje logo's hebben. dacht ik... *zoekt logo's
Ik vind het best interresant en zou het graag willen weten. Maar ik zou liever gewoon de game spelen. Ze hadden gewoon een wereldwijde release moeten doen
Maar misschien de Orange Box, omdat het grootste deel om Half Life 2, chapter 1 en chapter 2 gaat. En dit omdat Half Life 2 een oranje logo heeft. En Portal is meer een minigame en Team Fortress een online shooter..
Ik las het al eerder, en ook mijn grootste punt van kritiek: waarom geen Counter-Strike Source op Live?! Echt een gemiste kans! Xbox gamers die HL2 en de uitbreidingen nooit hebben aangeraakt worden wel echt verwend in mijn ogen. De originele game, plus de uitbreidingen, vormen gezamenlijk echt een waanzinnig groots single player avontuur. Echt genieten geblazen voor hen. Overigens heb ik voor 19 dollar alleen ep2 erbij gekocht via steam voor op de pc. Voor mij toch hét platform om van Half-Life te genieten. Ik ben er nog niet helemaal doorheen; maar die scene waarin je 4 tunnels moet verdedigen tegen ant lion aanvallen is toch alweer erg practig gedaan! Vooral wanneer de 'Vorts' ook binnendroppen, de verzetsleden die schreeuwen: 'the vorts are going mad!'. Zit gelijk weer middenin het HL universum. En vlak na het begin van ep2: de instortende spoorbrug: waanzinnig geanimeerd!
Zo de volgende keer, anders krijg je misschien mot met een mod. Het is niet leuk om dingen zo open en bloot voor iedereen te leggen.
hehe ik bedoel natuurlijk wie heeft hem al zien liggen zodat ik dalijk niet helemaal voor niets naar de free record loop...
Misschien al wel in het magazijn maar bij mijn lokale Free Record Shop lag hij nog niet in de schappen. Bij andere winkels ook nog niet. Dus heb als troost maar Oblivion GOTY, King Kong en een Ratchet & Clank preorder gehaald.