1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet weten maar er was eerst wel nog een Black Box gepland en deze bevatte hetzelfde behalve Half Life 2 en Episode One. Maar deze is gecanceld en is nu alleen nog beschikbaar voor mensen die hem bij hun ATI Radeon HD 2900 XT videokaart hebben gekregen. Die kunnen hem wel via Steam downloaden.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het Half - Life 2 logo is Oranje. Misschien verwijst het daar naar omdat er ook twee uitbreidingen bij zitten? :eek:

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Daar dacht ik eerst ook aan maar ik zie dan niet hoe ze aan de Black Box zijn gekomen. Waarschijnlijk weten alleen de bedenkers van dit concept waarom ze deze naam hebben gekozen.

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Erg boeiend ook ;)

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :cool: Heb em binnen... klote moet over 10 min aant werk, wordt dus niet eerder dan vanavond..

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je moet toch wat als je em nog niet hebt ;)

En toch ben ik benieuwd naar de reden.

Wat Dazlindragon zegt zou kunnen, maar volgens mij is het dan een beetje vreemd om de hele Box Orange te nomen, aangezien TF2 en Portal volgens mij geen oranje logo's hebben.

dacht ik...

*zoekt logo's

:9

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het best interresant en zou het graag willen weten. Maar ik zou liever gewoon de game spelen. Ze hadden gewoon een wereldwijde release moeten doen:mad:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar misschien de Orange Box, omdat het grootste deel om Half Life 2, chapter 1 en chapter 2 gaat. En dit omdat Half Life 2 een oranje logo heeft. En Portal is meer een minigame en Team Fortress een online shooter..

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook! Zijn er al mensen die hem hebben gevonden in de winkels? Zo het graag willen weten.

10. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou ik ook wel willen weten

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In amsterdam heeft een vriend van mij op Xbox Live hem gisteren gehaald bij de Free Record Shop.

12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie dat Foregames te Tilburg hem net heeft binnen gekregen via hun website.

13. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het al eerder, en ook mijn grootste punt van kritiek: waarom geen Counter-Strike Source op Live?! Echt een gemiste kans!

Xbox gamers die HL2 en de uitbreidingen nooit hebben aangeraakt worden wel echt verwend in mijn ogen. De originele game, plus de uitbreidingen, vormen gezamenlijk echt een waanzinnig groots single player avontuur. Echt genieten geblazen voor hen.

Overigens heb ik voor 19 dollar alleen ep2 erbij gekocht via steam voor op de pc. Voor mij toch hét platform om van Half-Life te genieten.
    Ik ben er nog niet helemaal doorheen; maar die scene waarin je 4 tunnels moet verdedigen tegen ant lion aanvallen is toch alweer erg practig gedaan! Vooral wanneer de 'Vorts' ook binnendroppen, de verzetsleden die schreeuwen: 'the vorts are going mad!'. Zit gelijk weer middenin het HL universum.
    En vlak na het begin van ep2: de instortende spoorbrug: waanzinnig geanimeerd!

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk, spoilers! |:-

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zo de volgende keer, anders krijg je misschien mot met een mod. ;):) Het is niet leuk om dingen zo open en bloot voor iedereen te leggen. ;)=(

16. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ligt het spel al bij alle free record shops?

17. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt effe met de fiets een rondje maken..

18. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik bedoel natuurlijk wie heeft hem al zien liggen zodat ik dalijk niet helemaal voor niets naar de free record loop...

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien al wel in het magazijn maar bij mijn lokale Free Record Shop lag hij nog niet in de schappen. Bij andere winkels ook nog niet.=( Dus heb als troost maar Oblivion GOTY, King Kong en een Ratchet & Clank preorder gehaald.:9

20. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, had gehoopt hem vanavond te spelen.

Deel Deze Pagina