Gewoon 1/2 games kopen en de rest laten liggen voor maart volgend jaar ofzo. Ze zijn dan inmiddels in prijs verlaagd en je hebt dan nog vette games over terwijl er geen fatsoenlijk spel uitkomt dan.
Je zal niet veel missen als je deel 1 niet hebt gespeeld. Het is wel leuker om het verhaal even te lezen op internet van deel 1. Dan weet je tenminste een beetje wie Gordon Freeman is.
ik heb hem gister al in mijn lokale gamesop> www.savegames.nl gekocht heb half life 2 ooit half uitgespeeld op mn pc, maartoen crashde mn pcen was ik mijn save kwijt.. dus perfecte tijd om weer te gaan spelen. erg genoten gister avond al
haha die gasten adverteren nog met Halo 2 voor de Xbox1 op hun site. Ook handig dat je daar de release-dates van 2005 kan vinden.
Ja, ik heb hem gekocht bij de FRS in Sneek. Ze zeiden dat hij gewoon verkocht mocht worden en geen memo hebben gehad dat het niet mocht. De verkoper maakte ook min of meer duidelijk dat alle filialen van de FRS hem al binnen hebben, dat zij hij gisteren ook al. Als je daar dus heen gaat kun je met een VIG Card ook nog 7,50 korting claimen, net als ik vandaag.
Ik heb hem! (PC versie!) Bijna alle Dixons filialen in NL zouden de game vandaag binnen moeten krijgen, en mogen hem ook meteen verkopen! Het doosje is oranje! :{
heeft iemand de Half Life 2 - Orange Box Xbox 360 Versie bij GCShop besteld, want hij staat bij mij nog steeds op Betaald , ik heb zo'n gevoel dat ik hem morgen niet krijg
Ik heb hem vanmiddag ook gehaald. De FRS had hem nog steeds niet maar gelukkig de Bart Smit aan de overkant van de straat wel. Tot nu toe alleen nog maar Portal gespeeld en ik vind het erg leuk maar ik heb wel het gevoel dat hij een beetje kort is maar daar zou het laatste level en de advanced maps verandering in kunnen maken. Je moet regelmatig goed nadenken maar ik ben nog geen momenten tegengekomen dat ik echt geen idee had van wat ik moest doen. Dat had ik wel even bij de flash versie.
heb de game ook net gekocht ! kan het alleen nog Niet spelen ga dalijk eerst nederland kijken erna ga ik meteen spelen ! kan niet w8ten !
Heb em ook binnen sinds vanmiddag.. Geweldig, 5 spellen voor de prijs van 1! Ga weer overnieuw beginnen met deeltje 2, is alweer geleden sinds de xbox... En TF2 natuurlijk!!! _0/