1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    eerst je bril opzetten voor je gaat spelen
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja mooier dan Halo3 ben ik niet met je eens. Feit is wel dat de game (ong.) 3 jaar na dato nog steeds erg goede graphics neerzet. En het feit dat ze een wat meer realistische grafische stijl hebben gebruikt staat mij ook wel aan, al die glimmende Unreal engine games zijn leuk maar lijken wel veel op elkaar soms.
    Daarnaast is vrijwel elk object interactief en dat is echt een mooie prestatie. Vet spel hoor! \o/

    Vanmorgen trouwens Ravenholm uitgespeeld. Ik had alleen de Gravity gun gebruikt, en dat was nog best lastig. Zeker op het laatste met die ''blauwe'' snipers. Dus ik denk mooi nou krijg ik achievement... Maar nee hoor!

    Naja speel het nog wel een keer opnieuw als ik hem heb uitgespeeld! :cool:
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, dat is mijn mening. Met halo 3 heb je meer grotere obstakels, weinig detail in de graphics. Graphics zijn zeker mooi, daar niet van(binnenlocaties vind ik lelijk, maar die buitenlocaties zijn echt mooi, dat is gewoon zo). Maar met half life 2 heb je veel meer details in de stad enzo. Ook vind ik de gezichten van de personages enzo bijvoorbeeld mooier. Maarja, swat, halo 3 is een zeer mooi spel, wil daar geen discussie over beginnen, maar ik verbaasde me gewoon over de graphics van half life 2...
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind half-life 2 ook mooier dan halo.

    @ Toxic

    Had precies hetzelfde probleem met die ravenholm achievement|:-
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements zijn een beetje raar ja,

    In Sand Trap ben ik geen enkele keer op het zand gekomen, en die achievement kreeg ik ook niet...


    En nu we toch bezig zijn, ik vind HL2 ook indrukwekkender dan Halo3 :)
     
  6. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Portal uitgespeeld, vond het begin heel vet, de puzzels in het lab, maar was eigelijk zwaart teleurgesteld in het laatste half uur (ongeveer) wat je moest spelen. Was best chagrijnig toen ik hem uit had.

    Ik bedoel dus vanaf dat je aan het ontsnappen bent, als je constant tussen die buizen doorloopt. Sommige stukken zijn nog wel vet, maar overal die pijl die je precies aanwees waar je naar toe moest had van mij niet gehoeven. Vond de omgevingen ook erg schraal, vooral nadat je de hele tijd in dat lab had rond gelopen. Ik weet niet, had het er gewoon niet mee. Of misschien was ik gewoon moe, en waren mijn hersenen te moe van dat gespring en gepuzzel, dat het niet goed is doorgekomen allemaal


    Wil niet zeggen dat ik het slecht vond, ben vandaag ook meteen begonnen met de advanced maps, waarvan ik er 2 opgelost heb en met de 3e bezig ben, kwam daar niet over een hek heen.
     
  7. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Halflife 2 had ik op de PC en toen was het door de echte fysica al toppie ... en naar mijn mening is dit spel op DAT gebied zeker nog steeds het beste (dat stuk met die vaten onder water en zo).
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik half life 2 voor het eerste speelde, 3 jaar geleden ( wou bijna 2 jaar zeggen, tijd gaat snel) was ik ook heel erg onder de indruk over die blauwe tonnen jump ding, en die evemwichts balk in het begin

    nu ben ik bezig half life 2 opnieuw te spelen, en na 3 jaar is het spel nog steeds leuk:) vooral met die achievements
    in het begin van half life 2 zoals de meeste mensen wel weten heb je een agent die je een blikje laat opruimen, je verdient dan zelfs een speciale achievemetn als je dat blikje tegen z'n kop aangooit:p
    valve heeft dat duideiljk gejat van concerned
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al een aardig eindje met Ep1. Echt super ervaring weer, ik kan niet stoppen!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag die achievement gisteren ook. :9
    Kan je die later ook nog in het spel halen of heb ik mijn kans verkeken? :'-(

    Net als deze:

    What cat?
    Break the mini-teleporter in Kleiner's lab.

    Kom ik nog een keer terug in dat lab. Want ik wil wel met alle plezier de mini-teleporter slopen :D

    //edit:
    [​IMG]

    Weighted Companion Cube Cake! :D
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  11. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu ook weer door Ravenholm, wat heeft die priester toch vette quotes :) .. Na al die jaren heeft H2 nog steeds de x-factor voor mij, en de gfx zijn nog steeds errug mooi, vooral in die level met die boot, als je bij het eerste boothuis aankomt b.v. voor de mensen die nog twijfelen, voor dit geld kun je deze games niet missen!
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    nee joh in de oude kon je em ook al tegen em aan gooie.. gingdie je achter na renne enzo :lol:
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Portal is ontiegelijk vet gedaan. Echt geniaal in elkaar gezet gewoon!
    Team Fortress 2 is een moddervette multiplayer titel waar ik nu al onvergetelijke potjes mee gespeelt heb. Ik moet het nog een beetje in de vingers krijgen, maar ik blijf de game zoiezo nog tijden spelen!
    Half-life 2 is om het maar even simpel en kort samen te vatten: De beste game die ik ooit gespeeld heb op Zelda: ocarina of time na. Sfeer, actie, horror, denkwerk, emotie. De game heeft gewoon alles.
    Kijk nu al uit naar de 2 bijgevoegde episodes.:)
     
  14. SkullKid

    SkullKid Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb half life 2 voor de xbox, maar ik ga wel de orange box kopen. Ik neem aan dat half life 2 in de orange box voor 360 wel mooier is dan die op de xbox?
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Half life 2 in de Orange Box is een stukje mooier dan de Xbox versie ja.
    Episode 1 is weer mooier dan dan Half Life 2,
    Episode 2 is weer mooier dan Episode 1.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die mini teleporter kan je ergens aan het einde nog een keer slopen. Wanneer je weer terug bent in het lab
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lol @ companion cube cake :d (thecakeisalie)
     
  18. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet moeilijk doen, en ff auto save loaden :p
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik de radiation levels detechted achievement krijg?

    beschrjiving: Get truough the toxic tunnel uner CIty 16 in Half-life 2

    ze hebben we leeuke achievemtns gedaan, niet de bekende, speel het op easy, medium en hard achievements,
    net heel ravonholm met gravity gun uitgespeeld:)
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon dat stukje halen als je samen met een team bent in City 17 bijna op het laatst, dan krijg je een stuk met toxic water, dat halen en je hebt het
     

Deel Deze Pagina