The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hoeveel van die metalen stukken zijn er? Ik mag hopen van twee, want ik heb nooit genoeg tijd om naar de overkant te komen, zeker niet met dat gapende gat onder mij.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    gewoon met van die ballen erop schieten... 2 of 3 dingen zijn het geloof ik

    Lambda locations hier

    Mis er zelf nog 14... Alleen als je een level kiest via newgame gaat de progress van sommige achievements weg. Toch niet bij de lambda's hoop ik?
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op nou, je kan ze toch afschieten met je gravity gun. Beetje nadenken mag wel ;)
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Ep1 uitgespeeld! Woohoo!

    Straks op naar Ep2....
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ze het niet zo gedaan hadden, dat je van hl2 naar ep1 en dan naar ep2 door kan gaan zonder dat je iest hoef te doen,

    had die lijst van lambda lokaties ook al zelf gevodnen, maar toch bedankt, moet er nog een paar, hopelijk kan ik gewoon een chapter kiezen en diegene halen die ik nog miss,
    dat achievement systeem van teh orange box is wel handig, dat ie bijhoudt hoeveel je al gehad heb van iets, hopelijk gaat dit bij meerdere games zo worden
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een paar golden medals gehaald in portal, maar toen ik net verder wilde gaan stond bij achievements weer 0/18. Moet je voor de achievements alle 18 achter elkaar doen ofzo?

    En voor de achievement camera shy: sommige camera's hangen aan muren waarop je geen portals kunt plaatsen, hoe haal je deze dan weg?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan die niet weghalen en de 33 cameras hangen ook allemaal aan gewone muren en je kan ze pas verwijderen vanaf het moment dat je de 1e versie van de portal gun krijgt. Jammer genoeg zijn de achievements van TF2 en Portal bugged dus het kan gebeuren dat je vooruitgang niet meer update of dat die word gereset als je het spel weer opstart. Daarom heb ik al mijn advanced maps achter elkaar gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  8. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet door het spel raast kom je ze echt goed tegen hoor! Het vinden van deze plaatsen vond ik een erg leuk onderdeel van de game. Ik kan ook geen guide voor je vinden waarin alle locaties puntsgewijs zijn opgenomen. Er zijn eigenlijk alleen nog maar pc walktroughs beschikbaar. Wellicht dat je in sommige pc walktroughs op bijv. gamefaqs.com af en toe de locaties zult tegenkomen; fijn leeswerk *) !
     
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze game ook multiplayer, zo ja, is het wat?
    Heb zelf lang Counter Strike Source gespeeld, en was multiplayer heel leuk. Heb ook eventjes HL2 online gedaan.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen TF2. TF2 schopt kont!
     
  11. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met de 1 kogel achievement in Episode 1 :p
    best pittig af en toe
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sodemieters!

    Zojuist episode 2 uitgespeeld! en man man man wat een cliffhanger op het einde:x


    Mag hopen dat ze snel komen met episode 3!

    _O_
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had dat nooit verwacht wat er gebeurt

    spoiler over einde episode 2:
    Wist wel dat er iemand dood ging, maar niet de vader van Alyx, dacht eerder zelf Dog of Barney
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Barney is op vakantie ofzo :) Het is inderdaad best zielig dat de old man dies maar ja het werd wel tijd dat er iemand dood ging, kan natuurlijk geen oorlog voeren en zelf geen verliezen lijden.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste scene was inderdaad erg vet
    eli dan heel rustig, close ur eyes honey,
    en dan die reactie van alyx, zeker 1 van de betere, dan wel neit de beste scene uit een game imo

    alleeen ik had wat meer verwacht van het eindgevacht, hoewel het toch wel tof gedaan was

    vrraag me toch af hoe het met barney zit, hopelijk komen we hem tegen in episode 3, en geeft ie eindelijk dat biertje

    episode 1 alle achievements gehad, hl2 alleen nog alle lambda lokaties,
    alleen episode 2 nog:)
    raar, maar dit is de enigste game die ik gewoon 100% wil hebben,
    denk dat het de combinatie is van geweldige game+goed verzonnen achievements
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Meer verwacht van het eindgevecht!?

    Vond het anders behoorlijk intens!

    8)
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het niet echt intens, dat gevecht met die antlions in de mijnen vond ik intenser en ook leuker,

    eingevecht was een beetje rondrijden, wel met helemooie explosies, maar toch, beetje rondrijden, en die strider laten ontploffen,
    had gewoon gehoopt dat je een muur had met allemaal rebellen die eropstonden, met rocket launchers, dat is pas intens:p
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook op de basis zelf gekeken? Daar staan ze op de muur met....rocketlaunchers :p

    Daarnaast zijn op hard de
    hunters
    VERDOMD lastig.
    Enige manier om ze snel af te maken is over te rijden met je autotje of een combine energy ball op te schieten.
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook 60€ gedokt voor dit spel.
    Zit er in ieder geval leuk uit op het doosje.
    Hopelijk is de disk ook leuk :b:
    Eerst nog eventjes leren en dan disk in box smijten.

    Peter M
     

Deel Deze Pagina