1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een mailtje gestuurd naar valvesoftware, wat dus absoluut niet serious bedoelt was wn ik uitgebreid m'n relatie met de gnome had verteld,

    antwoordt:
    I will let you in on a little secret.

    The gnome gets caught in a radiation storm and travels in time... he comes back in HL1 - yeah, that's right, HE IS THE GMAN.

    But shhh... don't tell anyone.

    thanks

    Chet

    ik denk dat we dit best serious moeten nemen, het zou wel veel verklaren,
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met portal? Ik heb uit gespeelt maar wat zijn dan die advance maps?? Tnx alvast!!
     
  4. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zulke vragen hoef je het niet in spoilers te zetten hoor ;) maar goed.

    Je kan de Advanced Map vinden, als je de game hebt uitgespeeld en dan new game doet. Vervolgens kan je van chapter 5 t/m 10 Advanced selecteren.
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 vraagje, ik zit te twijfelen of ik hem zal halen.
    waarom? ik heb Half Life 2 op de PC uitgespeeld dus is het nog een goed idee om deze box te halen?

    Zelf vond ik team Fortress er niet zo bijsterend leuk uitzien..
    Graag een reactie
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vond je HL2 vet? dan zou ik hem zeker halen , de twee episodes op zich zijn al reden genoeg om hem te kopen (samen ongeveer 8 a 10 uur single player plezier). Team Fortress 2 en Portal zijn bonus.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0

    :eek:

    TF 2 is een must ! _O_
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    had je gemailt naar het adres wat je hoort bij de development commentary, ik vind het echt vet dat ze gewoon een mailadres geven zodat je wat kan sturen :thumbs:
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het spel nog nooit gespeelt, nog op PC nog op XBOX.
    Moet zeggen, dit spel is echt super.
    Soms zitten er puzzels in waarvan ik denk "man, die is goed gevonden"
    En dan die objecten: kartonen dozen vallen in elkaar, objecten drijven echt op het water, etc.
    Wat mij betreft is dit echt de beste shooter die ik heb gespeelt.
    Buiten COD natuurlijk, blijft een geval apart.

    Peter M
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja die puzzel elementen zijn cool, heb je in episode 1 nog wat meer zelfs. (Ep1. kan je uitspelen met maar 1x schieten: slot kapot schieten). Dat is ook gelijk een achievement.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Woei, ik heb nu Portal, HL 2 en EP 1 uitgespeeld. Ik vond EP 1 wel erg kort, zag dat EP 2 ook niet erg lang is en slechts 7 chapters had. Maar goed, HL 2 EP 1 & 2 zijn samen ook een game opzich. TF 2 is wel leuk, alleen vind ik die onzichtbare moordenaar vet klote. Ben wel 30 keer doodgestoken door die gasten die die moordenaar kozen met dat stomme broodmesje. ;):9
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze ziet of niet meer ziet! Met de rug tegen de muur gaan staan. Als ze je in de rug steken, ben je in 1x dood. Van voor duurt langer..
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Im stuck in portal....
    Ik zit nu bij Advanced maps chapter 7 en dan bij dat stukje dat je 2 kubussen krijgt en dan 2 turrets tegen over elkaar staan! Ik heb echt alles geprobeert maar het lukt maar niet!!! Word gek!! 8)
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had episode 1 en hl2 al op de pc, toch de orange box gehaald op de 360,
    en tsja, een game als teamfortress draait ook niet om de graphics,
    maar om de gameplay en de veschillende classes enzo,

    maar als je het verhaal van half life 2 leuk vond, zou ik zeker te weten episode 1 en episode 2 gaan spelen, want je wilt toch wel weten hoe je de citadel explosie overleeft of niet soms??

    en volgens mij is episode 1 nog steeds 20 euro, en episode 2 is los ook 20-30 euro, dus je bent toch bijna evenveel kwitj als je ze los koopt, dus koop gewooon de orange box met tf2 en portal erbij
    had ik gisteren nog gedaan, en ik moest er ook wel even voornadenken,

    je hebt dus rechts een turret einde van de gang, en 1 direct links, in een kooi, je maakt een gat boven de linker turret, en een ingang vlak bij jou, je gooit die 2 dozen precies voor de turret, op elkaar, zodat ie nix meer kan zien, nu ga je rechts boven die andere turret ook een gat scheiten, en 1 vlak bij jou, je rent er doorheen , en dan moet je gewoon zo snel mogelijk dat hoekje om te zien rennen

    moet je nagaan dat hl2 al 3 jaar oud is he, en nog steeds zo'n goed spel is,

    zit nu trouwens voor de derke x episode 2 te spelen, met commentary deze x, ben echt helemaal verlief op half life:p
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast in Chapter 8 :eek: Best wel genant...want 6 was best wel makkelijk...
     
  16. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, wacht maar tot je bij 15/18 bent.

    Echt een heerlijk spelletje. En het heeft de beste credits die ik ooit in een spel heb gezien.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel van de 11 hoofdstukken hoofdstuk 8 ;)
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wou het 3 jaar geleden ook al kopen voor op PC, maar wegens gebrek aan geld en een goede pc nooit kunnen kopen.
    Ben ik blij dat het op 360 heruit gekomen is \o/

    Peter M
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Half life 2 Episode 2 uitgespeeld, DAMN wat een einde. Kan niet wachten tot Episode 3.

    Trouwens ik vond zelf Episode 1 Zwaar onder de maat. kon veel beter.
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast. in ravenhold komen er oneindig zombies. bij dat grote stuk waar je voor het eerst die donkere spinnen tegen komt, weet iemand waar ik heen moet? ik moet naar de graveyard. ik heb zo min mogelijk info gegeven omdat ik niet weet hoe ik spoiler tags moet gebruiken:'-(
     

Deel Deze Pagina