1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    klote patch, heb nu alleen maar connection problemen
    had geen problemen voor de patch
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bij mij werkt het perfect. Ik heb de game pas na de update, misschien dat het daar aan ligt?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, bij sommige werkt het wel bij sommige niet, bij mij niet echt veel verschil, soms wel laggy, soms niet, vaak als ik de bovenste pakt dan is het wel goed,

    alleen wel raar dat ik soms geen games kan vinden in player match, en dan druk ik 5 x op dat ding, en zesde x vind hij er in 1 x 20 ofzo
     
  4. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Had HL 2 op de PC uitgespeeld en merk dat ik onbehoorlijk snel door het originele spel ga (je weet wat er komt hé). Het halen van de achievements is trouwens wel een deel van de motivatie om het opnieuw te spelen (HOE krijg je die teleporter in het lab kaopt? Heb het geprobeerd [na terugkeer] maar het lukt me niet!).

    In episode 1 kom ik niet dat punt voorbij waar je zo'n grote antlion warrior moet verslaan. Ben toen episode 2 gaan spelen en .... kom daar het punt niet voorbij waar je buiten twéé antlion warriors moet verslaan :p

    Aan de ene kant ben ik blij het spel of de uitbreidingen te kunnen KIEZEN, maar anderzijds zou ik het leuker gevonden hebben als het tot één groot verhaal was gemaakt waar je doorheen moet.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Gravity Gun en Barrels op ze gooien, gaan ze zo dood :+
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die teleporter gewoon heel vaak gebruik, stuk of ~3-5 keer, je kan ook voorwerpen rond het lab gebruiken zoals dozen enzovoort, na een paar zal hij vanzelf kapot gaan.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waarom zie ik niemand online op de Orange Box??
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zet je box es online. :+
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe bedoel je? Met Teamfortress of in je friendlist?
     
  10. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ik ben altijd online en toch sta ik niet bij mygamercard in de lijst....
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij moet je ergens je Gamercard invoeren op die site.
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gvd... heb nu Half Life 2, Episode 1 en Episode 2 uitgespeeld... echt vet... hoop dat Episode 3 snel uit is want 2 eindigde heel erg goed
     
  13. Drogba

    Drogba Guest

    Patch is uit, moet alle problemen fixen omtrend TF2 maar gezien de comments heeft het niet veel geholpen.
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hl1 anders als je die nog niet hebt gespeeld. Begin ff wennen aan de graphics en je kan hem het best op een wat oudere pc spelen ivm de anders te hoge snelheid
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Half Life 1 had ik bij de release al gelijk gekocht en inmiddels al 5 x uitgespeeld. Geniaal spel. Dat was me ff een schok voor die tijd (dec 1998 ) zo'n goed spel was dat. Kan het hele spel nu nog dromen. De uitbreiding Oppossing Force was ook erg goed. Je speelde toen de vijand van Gordon Freeman, een soldaat. De 2e uitbreiding: Blue shift, waarbij je guard Barney speelde was een erg kort spel. Na een kleine 3 uur was je er doorheen. Jaja ik ben een Half Life fan. Op naar episode 3.

     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te horen :):n

    Die uitbreidingen zijn trouwens niet van Valve zelf maar door Gearbox gemaakt. Maar ze waren toch vrij aardig (Blue shift was wel heel kort inderdaad)
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Opposing force heb ik nooit kunnen spelen baal ik echt heel erg van. Toen die games uit waren was ik pas 8 en was toen altijd best bang om Half-Life 1 te spelen, vooral dat stuk met die special forces in latex pakjes! \o/

    Bleu-Shift heb ik wel gespeeld, was superkort maar wel interessant voor verhaal. Aangezien je daar op het laatst ook Eli Vance en Dr.Kleiner red. Er schijnt echter ook nog een soort van mod uitgekomen te zijn (door Valve zelf) waarin je met 2 vrouwelijke scientists speelden. Die moesten in co-op levels uitspelen, en als je het binnen een bepaalde tijd uitspeelde kreeg je ook nog een bonuslevel waarin je als Vortigaunt mocht spelen.
    Maar voor zover ik weet is dit spel nooit echt in de winkel beland. Lijkt me toch nog best interessant om te spelen. Ben na de orange box echt verslaafd aan Half-Life en dan met name de aparte manier van storystelling. G-man for the win! _O_
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen mod. Dat is Half Life: Decay voor de Playstation 2. http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Life:_Decay

    Er zijn overigens weer wel mensen bezig om Half Life Decay van de playstation 2 over te porten naar pc.
    http://decay.half-lifecreations.com/
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Decay heb ik dan wel gespeeld, want die zat destijds in mijn pakket voor de Playstation 2. Erg vet, en een leuke toevoeging. Wat ik wel jammer vind aan Half Life 2 is dat ik het treinritje aan het begin van het spel zo mis. ;):9
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    in half life 2 begin je ook met een treinrit...
     

Deel Deze Pagina