Hoe is het het eerste gedeelte? (half life 2): broertje klaagde over bagger geluid, geen afwisseling en slechte graphics.
inderdaad en ik speel het nu ook voor de vierde keer....Begin is inderdaad wat k*t met dat bootje enzo...daar erger ik me kapot aan...k*t ding...maar daarna word hij veel mooier! En bloeit ook iets los en kom je wat meer van verhaal teweten! Top spel, echt een must have die box voor iedere gamer!
Op youtube heb ik een aantal filmpjes gevonden van portal waarbij ze een stukje door de lucht lopen iemand een idee hoe dit moet? Voorbeeld
ja 1 minuut ofzo want je moet gelijk uitstappen. In Half Life 1 heb je een hele rondrit in Black Mesa. Dat was erg goed gedaan. En dat was bij de uitbreidingen ook. In half Life 2 en de episodes is dat niet dat vind ik ook erg jammer. Kan me trouwens niet herrinneren dat Eli in Blue shift zat aan het eind.
dat was zeg maar deen rondleiding van blockmesa, zodat je het kon zien voordat alles werd verneukt, dat deden ze ook met hl2, alleen ipv treinrit, liep je en zag je hoe het er aan toe ging, voordat jij alles ging verneuken
Hey ik speel nu ook orangebox half life 2, maar ik probeer het verhaal een beetje te volgens maar ik snap niet wat er is gebeurt dat al die goede mannetjes in een soort gevangenis zitten bewaakt voor gozers met gasmaskers, kan iemand effe in het kort zeggen wat er in half life 1 is gebeurt
je ging naar een soort van lab (niet zeker hoe je het noemde..!) Je deed dan mee aan soort van test en toen jij de testkamer inging om tekijken of die teleporter geloof ik? het deed en er dan in staan, dat ging mis en je kreeg beelden tezien van maffe wezens enz enz, die wezens gingen dan los door het lab heen en vernielden alles en iedereen, jouw taak is dan naturlich als bijna enigste overlevende de boel weer goed tezetten! En eh halverwege spel maakte het nog een wending ofzo maar zo ver kwam ik nooit....
Combine Soldiers van deel 2 staan in ieder geval los van deel 1. Alleen sommige wezens komen uit deel 1.
Je ziet ze niet in Half Life 1 maar ze komen wel degelijk uit het verhaal van deel 1. Gordon heeft tijdens de Black Mesa incident een sateliet de lucht ingestuurd die er voor zorgde dat de combine hun portal storm konden beginnen (naast de portal die hij heeft geopend met het kristal). Ze waren aan het wachten totdat ze aarde konden bestormen tijdens HL1. Overigens was daarvoor de combine al actief op Xen en andere planeten waar ze de Nihilanth en de vortigaunts als slaven gebruikten maar ook striders en andere interdimensionale rassen hebben ze de planeet overgenomen en de slimste wezens op die planeet gebruikt als slaven. zie: http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm