1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met normaal de pc versie bedoel van half life en portal, dan nee, is daar geen online versie van, alleen hl2 team deathmatch, maar dat is imo niet echt de moeite waard op de pc he, op de console's is er geen hl2 deathmatch
     
  2. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    he even een vraag hebben meerder mensen er last van dat de demo op dit moment niet kan downloaden en een fout melding krijg,voor de rest kan ik gewoon andere demo,s downloaden alleen deze niet en wou toch wel effe kijken wat er te beleven valt voor dat ik hem koop.
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee, probeer m opnieuw te downloaden!?

    Jullie trouwens ook gisteravond moeten updaten?
    Ik wel maar heb nog niks gemerkt in de games..
     
  4. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon hem vanavond wel downloaden dus zal wel aan live gelegen hebben kon wel alle andere demo,s downloaden.
    De demo was maar kort maar brengt wel weer dat gevoel naar boven van half life,zeker eerstdaags halen.
     
  5. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem vandaag ook maar aangeschaft, maar alleen voor TF2 en Portal, HL heeft mij nooit echt weten te boeien, maar misschien is dat nu anders :).

    Die achievements van 1000 kills etc. zijn zeker alleen ranked kills?
     
  7. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    nope gewoon unranked ;)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Das wel beter, danke :)

    En damn wat is die humor droog :lol:
     
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn episode 1 en 2 allebei een paar uurtjes extra? Of is de speelduur ongeveer evenlang als halflife 2?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    korter dan HL2, kweenie zeker meer hoe lang ik erover gedaan heb, geloof een uurtje 0f 3/4 over ep1 en een uurtje of 4/5 over ep2.. opgeteld toch net zo lang als de gemiddelde shooter tegenwoordig:d
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ep1: 1.5-3 uur
    ep2: 4 uur

    en absoluut niet gerushed en gewoon m'n tijd genomen, zijn ook maar uitbreidingen natuurlijk,
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag ook de game gehaald. Ben erg benieuwd naar Portal. Ook TF2 lijkt me leuk. En Half Life heb ik nooit gedaan, dus dat is ook mooi meegenomen ;) Al vond ik de demo van ep2 toch wat tegenvallen...
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat zijn Team Fortress 2 en Portal geniaal zeg :)

    Ik ben niet eens begonnen met de Half Life 2 dingen omdat ik het te druk heb met Team Fortress. Als er nog mensen zijn die het vaak spelen: voeg me maar toe...
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Half life 2 net uitgespeelt, dik 10 uur over gedaan. Echt super dit spel! Iemand nog tips met die achievement, kill a elite soldier with his own energy ball? En welke level zijn nou precies die snipers van city 17...ken wel level route 17! dankjewel alvast!! :thumbs: :b:

    *edit* Moet episode 1 en 2 nog wel :9 Heb episode 1 al uitgespeelt op pc tijd terug dus dat moet wel tedoen zijn!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Sniper 5

    Kill all of the snipers in City 17.

    You can easily find these guys from the blue laser their gun emites. Just kill them anyway possible. This is pretty much story related. Just lob a grenade in the windows.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? :confused: Ik heb er toen 2 met barney dood gemaakt door een nade in window tegooien maar kreeg geen achievement...vaag :confused: Naja dan nog maar eens proberen...
     
  17. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 dec 2007
  18. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Later in het spel kom je nog 5/6 Snipers tegen en die moet je doden ;)
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt tof HL2, heb het op de computer gespeeld samen met EP1 en EP2, en ik moet zeggen, soms is het echt creepy :eek:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad soms wat eng dat geef ik toe...ik moet ravenholm ook nog keer met alleen gravity gun..ik sla wel over...:thumbs:
     

Deel Deze Pagina