Ik heb de reply gemist en was dus gisteren niet meer online. scuzie! Zullen we een wat concretere afspraak maken? Ik kan komende zaterdagochtend of komende maandagavond.
Zaterdag is het mijn verjaardag, misschien dat ik even de tijd heb. Maandag heb ik zowiezo geen tijd ivm voorbereiding toetsweek. Overigens heb ik hem wel heel even gespeeld gister. Kon toch wel een paar aardige matches joinen en had veel succes als sniper. Steeds om het kamp gelopen en vanaf de zijvlakte de tegenstander neergeknalt. Telkens stonden daar mensen stil, bv snipers of engineers die turrets aan het opstellen waren. Een paar makkelijke prooien, laat ik het zo zeggen.
Ik snap vooralsnog geen hout van het spel. Dus wacht nog even met spelen totdat ik met één van jullie kan meedoen
Ja het was ook voor mij lastig om een beetje het spel te leren kennen. Nu weet ik nog steeds niet zoveel van de game, maar ik weet wel hoe de classes Spy, Sniper en Assault werken.
kan je ff beter uitleggen waar je bent.. maar het lijkt op het punt dat je je auto moet optillen met die hijskraan
Wilde deze game eerst verkopen... Portal uitgespeeld en TF2 had veel lag... Half Life 2 boeide me eerst niet, maar nu ik er eenmaal in zit Ik houd hem toch maar denk ik Is lag uit TF2 nu weg?? Stabieler gemaakt?
Als je geen lag wilt kan ik wel hosten, ben je gelijk van al dat gezeur af. Ik heb ook wel weer eens zin in een potje TF2. Leuk spel en een lekkere sniper. Ook vind ik de balans tussen alles classes en wapens erg netjes uitgewerkt. Ik ben 's avonds vaak beschikbaar dus als iemand zin heeft in een potje post het hier maar
neej met die auto ben ik klaar. ik heb nu zo een bal waar ik die 'krekel' achtige beesten mee kan besturen. dat vind ik wel vet
ik ben zo online mocht iemand willen spelen. Echter hier wel even posten want ik ga nu eerst verder met Zone of the Enders (PS2)