Ik heb ook wel weer eens zin in TF2 dus als mensen interessen hebben voeg me toe want ik heb ook het idee dat er weinig mensen nog TF2 spelen.
Ik heb de game vanmiddag gekocht en ik ga dan binnenkort beginnen met Half-Life 2! Zijn er nog dingen waar ik vanaf het begin op moet letten om de achievements te halen? Dus dingen die je moet verzamelen ofzo?
Net weer even, na een lange tijd, weer een paar potjes TF2 gedaan. Was de besturing echt helemaal kwijt na een periode van halo. Het beste vind ik nog dat de game, ondanks het kleine aanbod maps, toch brilliant blijft. Alleen jammer dat mijn 360 de disc heel slecht leest. Elke keer als ik dood ga valt mijn lichaam door de grond. Ook wanneer anderen dood gaan "zwemmen" ze over de grond verder. Dat wordt na een tijdje wel vervelend .
Mja,veel achievements zijn story related, maar je hebt bijvoorbeeld de Lamda Collector achievement, dat je alle Lamba tekens moet vinden, dat zijn er nogal wat. De meeste andere die niet storyrelated zijn, zijn een bepaald aantal kills maken/kills op een speciale manier, of bepaalde plekken/voorwerpen vinden. Die kan je best een checken van te voren zonder spoilers te lezen. Nog een vraagje over de Master of Disguise Achievement in TF2, ik dacht gisteren, laat ik eens proberen deze te halen, dus als spy gespeeld, me als een tegenstander verkleed, en de Medic van de tegenstander is er 2x ingetrapt om mij te healen, maar geen achievement gekregen. Glitch, of wat? Misschien was mijn health niet laag genoeg?
ja je moet op veel dingen letten voor de voor de achievements voor half life. vooral de lamba achievements is het moeilijkst omdat je daar iets van 50 moet vinden in heel de game..
En voor sommige dingen die je doet (maar niks met het verhaal te maken hebben) kan je ook achievements krijgen. Je kan proberen om ze allemaal zelf te verdienen maar als je het spel maar een keer door wil spelen en toch alle achievements wil zou ik even op internet kijken. Als er trouwens nog poppetjes zijn die best veel TF2 spelen, voeg me maar toe Ik kom echt nooit Nederlanders tegen namelijk en dat is natuurlijk wel zo makkelijk als je iemand wil uitschelden als diegene iets verkeerd doet
Dat is wel jammer ja. Overigens was het wel tof gisteravond. Als je vanavond weer een pot wilt spelen, let me know! Btw, het was ook echt tof toen ik Medic was en die Kryptonic NL (of who ever he was) een Heavy Gunner was. Alleen ging hij iets te snel dood waardoor ik terug moest rennen naar Base. Vanavond even andere 'classes' uitproberen. :b:
Kryptonite (CDhoesje op dit forum) heeft altijd hele leuke ideeën maar dan gaat er vaak wel wat mis . Ik ben vanavond ook weer online dus als er nog meer mensen van het forum zin hebben, geef maar een gil
Deze ga ik zeker kopen wanneer mijn 360 terug is. Ik wou Portal toch ooit een spelen, en 5 games voor nu nog maar 30 euro is niks. Dus hopen dat ik volgende week mijn 360 al weer heb en dan koop ik The Orange Box!
Ik heb zeker zin om weer wat TF2 te spelen. Net paar potjes gejoined maar het lagged echt heel erg bij mij. Als mensen van plan zijn TF2 te spelen voeg mij toe heb wel weer eens zin in fatsoendelijke potjes
Ik heb je toegevoegt Sikory, ik ben nu online. Mensen die met mij willen spelen, kom online en stuur mij een message.
Ow was jij dat. Ik heb je nu op blocken staan omdat ik er nogal gek van werd . Ik add je van de week wel even. Excuus. Vandaag was wel weer brilliant. Party met enkel Nederlanders. Éen potje waar we allemaal als spy gingen, ging weer helemaal nergens over. Heerlijk Ik heb de orange box ook enkel voor dit spel gekocht en het was het geld zeker waard.
Ah shit, dat heb ik dan weer gemist.... Maar ik ging zo lekker als Medic op de pc dat ik geen tijd had om te kijken of op de 360 mensen aan het spelen waren Geweldig spel dit. Als er mensen vanavond spelen, probeer ik er zeker bij te zijn!
Sowieso moet je als je een Lambda teken op de muur ziet met graffiti er naar toe gaan, want dan ligt er een geheime kist met items er in, en daar moet je er iets van 30 van vinden of zo. En voor de rest moet je maar even in de achievement lijst kijken. Zijn heel veel dingen die je moet doen want zijn 99 achievements.
Ooh, dus jij was dat. Ik zal je ook even toevoegen. Ik zal je toevoegen. :b: Haha, dat was echt te lauw gisteravond. En die ene match in Well was ook tof, die ging zo snel voorbij.. Haha, gisteren was jij echt te grappig Marruk.