Moeten jullie natuurlijk niet steeds andere spellen gaan spelen Wat blijft die sniper toch geweldig met dit spel. Heel simpel maar je voelt de headdies die je geeft Vandaag ook weer één potje erbij: hehe
Het klopt inderdaad dat er niemand was om mijn kills te stelen EN ons team had een spuit 11 om alle kogels op te vangen Desalniettemin ging het snipen wel goed Ik blijf het wel jammer vinden dat Valva en MS nooit een deal hebben kunnen sluiten m.b.t. de maps. Wij hebben trouwens ook steeds een probleem met Hydro. Als iemand op deze map host blijft alleen de host in de game en wordt de rest eruit gegooid. Zijn er toevallig meer die dit probleem hebben? PS: Voor de mensen die op dit moment zin hebben in een potje. We zijn weer online. Edit://
Heb de orange box vandaag ook gekocht, super om Half life 2 weer opnieuw te gaan spelen maar dan op een 37" Full HD
Grafisch geheel niet mooi? Ik vind dat het nu nog erg goed mee kan met de huidige grafische standaard. Dat terwijl het spel stamt uit 2004.
Sfeer is ook een belangrijke factor, en dat heeft Half life zeker ik heb nu ook eindelijk the orange box op de 360, Hoe is TF2 in vergelijking met TFC ?
heel anders, doordat de nades en special nades er niet meer in zitten, is echt ee heel ander spel geworden , helemaal gericht op samenspel tussen de verschillende klassen
Vond ik nog wel meevallen dat oppoetsen. Heb het spel ook in 2004 gespeeld op de pc. Toen was het zijn tijd ver vooruit en nu is het nog steeds goed. En zoals hierboven al werd gezegd, die sfeer doet ook een boel. Ik vind het in ieder geval een geweldig spel.
Nieuw Team Fortress 2 filmpje over de Scout, gewoon te grappig. http://www.gametrailers.com/player/33024.html?type=
Ik vind het juist best lastig om te snipen in deze game.. Geen idee waarom maar bij andere games vind ik het een stuk makkelijker om headshots uit te delen
Lees je opmerking nu pas; maar ben het er 100% niet mee eens. Ik ken bijna geen ander spel wat wbt het neerzetten van een geloofwaardige wereld zo goed slaagt als Half Life 2 (Ep1/2). Dan kunnen de nieuwste titels betere technieken gebruiken, het gaat uiteindelijk om de geloofwaardigheid en art direction van een titel en die is bij HL2 echt grandioos vind ik. Speel het spel nu nog met plezier, ookal is de techniek 'verouderd'. Titels als Gears & Uncharted (Crysis niet zelf gespeeld nog) zien er fantastisch uit, maar kunnen het vaak niet halen bij de sublieme sfeer die HL2 neerzet. Te felle kleuren, of juist te grauw, teveel overbelichting.. het zijn vaak meer de keuzes in art direction die uiteindelijk bepalen of een spel heel geloofwaardig is. Forza 2 is technisch niet eens veel minder indrukwekkend als GT5: Prologue maar lijkt ver achter te liggen door minder realistische kleuren en belichtingstechnieken te gebruiken. /rant
Heb hem sinds vandaag ook. Half Life nooit gespeeld, maar het is fucking bruut tot nu toe. Ben nu aan het ontsnappen voor die gasten nadat er wat mis ging in dat ding waar eerst Aleyx ofzo inging. Portal ook ff gespeeld, ook dat is echt ongelofelijk tof, ben nu bij level 10 dacht ik. Team Fortress ook gespeeld, het is wel ff wennen en snap nog niet alles maar het stijltje is ook erg bruut, het level waar ik in zat deed me denken aan een level in Team Fortress 1, zou zeker wel kunnen toch ? Een basis aan een kant, en in het midden water. Keihard!
Nu snap ik waarom TF2 nooit zo groot is geworden als bv een CoD4 of Halo 3 http://www.vimeo.com/904768?pg=embed&sec=904768 (soms is de geluidskwaliteit wel érg slecht, maar who cares)
Als je dat hoort vraag ik me juist af waarom het niet zo groot is geworden, het is altijd gezelligheid alom in TF2