1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bij TF2 dat hij telkens na een aantal minuten disconnect. Dit gebeurt echt iedere keer. Bij andere games heb ik geen problemen als ik online ben. Alleen met deze dus. Zijn er meer mensen die dit hebben met TF2?

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je beter online bekijken , het is nog druk zat hoor

Geen last van gehad tot nu toe...

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zoek nog een shooter en twijfel tussen gears of war of orange box. Mijn voorkeur gaat licht uit naar Orange Box, maar is dit spel de moeite waard om te kopen als je Half-life 2 al een keer op de xbox hebt gespeeld? Zijn die 2 episodes lang en wordt TF2 nog veel online gespeeld?

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    episode 1 en 2 zijn ongeveer een uur of 6 spelen per stuk , team fortress word zeker nog veel online gespeeld.

half-life is voor mij de game of the century

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor snelle antwoord _O_. Dan wordt het Orange Box, ik dacht dat die episodes korter duurden, maar dit is mooi. Als die uitgespeeld zijn kan ik mooi verder in TF. En Half-life 2 pakt ik natuurlijk ook weer mee.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    6 uur Bij elkaar ja, zeker niet per stuk, als je rustig aan doet doe je over ep1 3 uur, en ep2 3-5 uur.

Maar zeker is het waard om hl2 opnieuw te checken, vernieuwde graphics etc:)

En je moet zeker voor half life gaan, gears of war is leuk. Maar half life is geweldig.

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag ff The Orange Box gehaald. En wat is het weer tof. Het begon al met die chase op de daken in het begin en dat gaat maar door. Ik zit nu weer bij het deel op die "waterscooter". Daarnaast is Portal leuker dan ik dacht, best nog wel verslavend ook. Team fortress ook al een keer gedaan, maar dit moet ik nog oefenen. Die episodes doe ik wanneer ik Half-life 2 heb uitgespeeld.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Team Fortress speel ik nog altijd een paar keer in de week. Op het moment eigenlijk het enige spel wat ik nog speel. Gewoon een shooter voor de fun en die nog steeds ontzettend veel wordt gespeeld. Alleen laten die nieuwe maps al heel erg lang op zich wachten...

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond het volgende user made filmpje erg indrukwekkend:

Ignis Solus (8:05 min looptijd)

[GT]26187[/GT]

Die arme pyro... weer helemaal alleen nadat zijn speelvriendje is verdwenen. :eek:

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Spelen mensen hier nog steeds Team Fortress? Ik speel het samen met wat andere Nederlands 's avonds vaak. Hoe meer Nederlanders hoe beter. Zit bijna op 100 uur nu :+ Voor mij is het nog steeds de meest simpele en leuke multiplayer game. Stats:

Vond dit ook wel apart. Kryptonite en Evolve zijn 2 van de Nederlanders waar ik erg vaak mee speel:

Dus als er hier nog mensen zijn die dit nog spelen. Add me maar :)

11. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    KING BASS NL (host) en ik spelen ook nog regelmatig TF2, de laatste tijd bijna dagelijks. Voeg maar toe als je wilt spelen! \o/

Heb ook wel een dikke highscore: 50 kills in een 8vs8 2fort _0/

12. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik eigenlijk ook nog wel benieuwd naar was:

Weet iemand wanneer er nou es nieuwe maps komen richting de 360? Ondertussen wordt er bij steam van alles gepatched en gemod en verschijnen er nieuwe maps bij het leven en wij zitten nog met de basics (?!?) 8)

13. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Als ik het goed heb bestaat dit spel toch uit 3 verschillende spellen (op dezelfde engine)?
    zijn het dan ook 3 verschillende dvd's?

en zou dit een mooie vakantiebesteding zijn voor een non-shooter-gamer?
    gewoon makkelijk schieten, daar hou ik wel van.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb sinds gister ook TF2 geprobeerd, and me likes!!
    Daarnaast eindelijk eens verder gegaan met Episode 2 en het is geweldig! GEWELDIG! En het is niet echt een makkelijke shooter, soms toch wel enig denkwerk vereist! Je krijgt Half-life 2, Episode 1, Episode 2 , Portal & TF2 voor de prijs van 1 spel ;)

Laatst bewerkt: 31 jul 2008
  15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wij spelen team fortress bijna elke avond (meestal rond 21.00). Het blijft gewoon verslavend. Daarnaast is het nog steeds een leuke shooter :) Zelf moet ik nog steeds aan half life beginnen. Portal heb ik uitgespeeld maar eigenlijk had ik het spel alleen maar gekocht voor team fortress. Alleen laten de nieuwe maps wel ontzettend lang op zich wachten.

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best graag TF2 weer willen spelen, maar heb geen Orange Box. En om alleen voor
    TF2 25,- te gaan betalen. Tja...

Hoe is het met de lagg Cookie? Bij de release was er veel lagg op servers namelijk.

Laatst bewerkt: 31 jul 2008
  17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wij hosten altijd zelf :) Anders heb je 9 van de 10 keer lag idd. En ik vind tf ook niet echt tof als je het met alleen maar onbekenden speelt.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    €25? Waar?

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op easy zet is het makkelijk shooter makkelijk, afgewisseld met hier en daar "puzzles" die 9 van de 10 x voor de hand liggen

Het spel bestaat uit 3 games

Half life 2, en de 2 bijbehorende episodes die het verhaal verlengen.
    Geweldig verhaal, Geweldige gameplay, en geweldige graphics, 3 x geweldig dus.

Teamfortress 2 een online only shooter
    en portal een singleplayer game waar je de rol van een vrouw speelt die een portal gun moet testen, die dus portals kan maken van a naar b en zo kan telerporteren, Leuk, en je bent er zeker lang mee bezig als je alle awads wilt halen.

Alleen voor half life 2 zou ik het al doen,:D

Zeker een goeie game om je mee in de vakantie te vermaken. een Vette singleplayer game, een vette multiplayer game, en dan nog is het unieke spel portal:)

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kun je TF2 en Portal en hl2ep2 niet los kopen voor de PC voor €25? Voor de 360 heb je alleen de complete orange box en als je die ergens voor €25 kunt kopen, heb je een koopje.
    Volgens mij heb ik ook nog tegen een aantal van jullie gespeeld in TF2. Lag komt inderdaad vaak in voor, maar als je daar geen last van hebt, dan is dit een van de betere online games (voor mij dan). Dustbowl en 2 Fort (die CTF-variant)zijn mijn favo maps.

Deel Deze Pagina