Nice! Ik kreeg dat 2 puntsschot maar niet..... in mijn laatste schot werd ik doodgeschoten en zie in het rode scherm hem er in gaan en krijg wel de achievement 6 achievements op 1 dag en het spel uitgespeeld. Ep 1 en 2 over een tijdje maar aan beginnen anders wordt het een overkill.
ze zijn bedoeld om afgeschoten te worden met je gravity gun. zombies enzo worden door tweeën gespiescht/onthoofd
Jah, hallo Maar ik bedoel dat je in het dagelijkse leven die schijven in een slijpmachine steekt om dingen door te slijpen. Snap je? Maaruh, ik heb een probleem bij Portal, ben de advanced levels bezig. Gisteren had ik er 3 gedaan en was ik aan een 4de bezig maar had geen zin meer en sloeg men spel op en kapte ermee. Maar nu speelde ik juist dat vierde level uit, geen achievement. Ik kijk bij mijn vooruitgang, staat er dat ik maar 1 level advanced heb gehaald en dat terwijl ik er gisteren 3 heb gedaan en gesaved. Erg vervelend...
Dit is een bekend probleem. De oplossing: Savegame maken net voor het eind van het level. Dan kan je ze heel snel opnieuw halen.
Zeggen ze al een jaar en ze blijven het maar vaag houden. Dus op de korte termijn moet je hem niet verwachten. Zal nog zeker een paar maanden zijn eer dat de update komt, als deze er inderdaad ooit komt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Team Fortress 2 is leuker dan Halo 3 + Gears of War 2 + alle Call of Duty's bij elkaar.
Wij (Mark, ik en een paar anderen van het forum) spelen het nog wel regelmatig. Alleen moet het wel steeds door dezelfde persoon gehost worden aangezien wij allemaal 1mbit upload hebben (Mark maar iets van 3.2Kbs ) en voor TF2 heb je toch wel minimaal een 2mbit upload nodig. Één van de weinige negatieve punten aan TF2.
Vandaag eindelijk begonnen met de game. Geweldig! Portal is trouwens wel een verrrassing. Tot het einde van de tests was het een leuk spel. Maar dan opeens is het helemaal anders dan ik dacht, dan is het eigelijk niet zo zeer meer een puzzelgame maar een soort horror/zoek game. Best raar, maar wel leuk. Ben er ook nog lang niet mee klaar. Team Fortress 2 is ook erg leuk. Vanavond wat gespeeld en ondanks dat ik er erg slecht in ben is het wel leuk!
over lag gesproken.. daar vond ik team fortress 2 altijd erg veel last van hebben Ook waren er altijd weinig matches beschikbaar, beetje jammer want het principe is wel heel leuk
Ik weet niet of het nog veel word gespeeld online. Zoals Rebby al zegt was er altijd erg veel lag bij team fortress 2 waardoor het voor mij minder leuk werd.
Fijn. Ik zit net een beetje Team Fortress te doen en kom gewoon in een gemodde game (op live). Halo 2 all over again. Iedereen kon vliegen, alles critical en alles en iedereen stond op de map. En dan bedoel ik dus niet die vreemde dingen/bugs die je wel eens tegenkomt want dit waren gewoon mods zoals op de PC. Ben gelijk weer geleaved