Ben sinds deze week begonnen met The Orange Box, en sinds gisteren Team Fortress 2 een paar keer geprobeerd, maar fucking hell, wat veel Lost Connection to Host Zijn er anderen die dit probleem hebben met TF2!? Dan ben je lekker aan het spelen, geen lag of whatever, en zomaar ineens 'connection lost' Ik vind de game best leuk qua gameplay, maar dit is gewoon zwaar irritant. edit: Is er trouwens niet ergens een aparte thread voor TF2!?
Dat heb ik ook weleens. Wat ik altijd doe, is bij het zoeken naar een match, altijd de match te nemen die groene streepjes heeft. Dan valt het bij mij altijd mee, wat betreft connection lose tijdens een match. Er was toch ook sprake van dat alle updates die voor de PC-versie zijn uitgekomen, ook naar de xbox 360 versie komen? Is daar al meer over bekend?
Bijna al die streepjes waren gewoon groen van die servers waaruit ik kon kiezen, en connectie was ook prima (geen lag), maar toch regelmatig opeens vanuit het niets lost connection. Tja...(!)
Ligt eraan op welke map ik speel. Meestal speel op The Fort en ben ik sniper. Maar ik vind verder pyro, heavy, spy, rocketlauncher en soldier wel fijn spelen. Dat gebeurt ook af en toe als ik in een match zit. Misschien dat het aan de Host van een match ligt . Bij bijvoorbeeld Halo 3 heb ik geen lag, alleen als iemand op de pc iets download.
Die update is nog niet uit? Ik zit al tijden te lezen over die extra wapens in de Team Fortress guides en dergelijk maar dit is dus nog exclusief voor de PC-versie? Het is dan wel te hopen dat de huidige resultaten meetellen anders ben je nog wel even bezig voordat je los kan gaan met die hippe nieuwe guns. Heb ik me helemaal ingelezen hoe ik die shit moet unlocken blijkt het nog voor niks te zijn he he.
Zojuist wilde ik even snel een potje TF2 doen, maar wat de fuck is er aan de hand op die servers!? In ieder potje waarin ik kwam was er allemaal bullshit aan de gang, met extra objecten enzo, en extra hoog jumpen enzo. De hele game is op die manier verneukt. Hoe komt dit, en waarom doet Valve er niets tegen!?
Dit komt omdat er mods verkrijgbaar zijn, ditzelfde is bij Call of Duty aan de hand. Ik heb ook geen flauw idee waarom Valve er niets tegen doet, het is niet alsof het niet te controleren is. Eerst was het de lag die het spel de das om deed en nu die irritante mods. Ik kan dit spel ook alleen nog maar spelen als iemand uit mijn lijst host en als ik met wat anderen friends ga spelen.
Ze hoeven het niet eens te verbieden wat mij betreft, maar zorg er gewoon voor dat het duidelijk aangegeven is voordat je zo'n game joined of ie 'gemod' is, of gewoon 'puur'. Al is het maar een 'vinkje' ofzo. Dan kan ik die negeren.
Gisteren wat potjes team fortress 2 gedaan. Niets aan de hand. Later op de dag weer wat gespeeld, op 2fort, blijk je ineens te kunnen vliegen , zogauw je sprong vloog je de lucht in. En ook gehad in een ander potje, dat je oneindig engineerpoints had om bijvoorbeeld turrets te bouwen. Dit is 5 minuten leuk, maar daarna gaat het al snel vervelen. Ik hoop dat Valve er wat aan doet, want het lijkt wel steeds vaker voor te komen dat ik in zulke potjes terecht kom .
weet iemand miss hoelang de singleplayer van elk deel (half life 2, episode 1 en episode 2) ongeveer is?
Dit was het bij mij. Kan verschillen natuurlijk! Half life 2 = 13 uur Episode 1 = 3,5 uur Episode 2 = 6 uur Totaal = 22,5 uur
thx voor je reply! ben nu bij ''the mines'' van Half life 2 echt geweldige gameplay.. snap niet dat ik deze game een tijdje links heb laten liggen
Moet er ook nog eens aan beginnen. Wel een keer een stukje HL op de Xbox gedaan, maar toen werd ik er niet zo warm van. Wellicht dat het eerders anders is als ik Orange Box op de 360 speel.
ik zit nu in chapter 9 nova prospect en ik heb in een gedeelte waar [b4] op de murne staat een hendel over gehaald.. en ik zie dan op een monitor naast de hendel een paar mannetjes lopen plots.. maar ik probeer nu verder te komen maar ik zie nergens een nieuw geopend gedeelte ik blijf maar rondjes lopen weet iemand hoe ik verder moet komen??
In het kantoor vind je Hev -en Health Terminals aan de muur. In het linker deel van het kantoor hangt weer een videoscherm waarop je weer de volgende ruimtes kunt bekijken. Voor het videoscherm zit dan een paneel met 3 Hendels aan de muur. Haal hierop de linker hendel over om het hek in de gang te openen. Ga het kantoor dan weer uit en dan rechtdoor door de nu geopende gang. Kill de Combines en volg gewoon de gang, schakel Turrets uit en nog meer Combines en uiteindelijk beland je in de grote Wasmachinezaal. http://www.gamesover.com/Half_Life_2/halflife_2_hoofdstuk_9_2.htm alsik die guide volg moet ik nu richting die wasmachinezaal maar ik kan nergens dat vinden wat open gaat en hoe ik daar kom help aub