Ik ook. Vooral het tempo waarmee je de game kan spelen vind ik fijn. En grafische foutjes neem ik voor lief. Ik hou wel van de stijl en voor een redelijk kleine game zit er prima afwisseling in. En de karakters zijn in mijn ogen zeker niet verkeerd. Het ruikt veel naar Fallout en dat maakt het geheel zeker het spelen waard. Volgens mij nu ook in de aanbieding, dus mensen imo de kans grijpen op een smakelijk tussendoortje.
Ok dat valt mee dus, dan misschien toch eens aanschaffen. Nog een 100 plus uren game zat ik namelijk niet op te wachten en dacht dat dit ook met deze game zo was.
Nee, valt reuze mee. Zit veel tempo in zoals ik zei. Alles bij elkaar, inclusief verkennen dus, tussen de 20 en 30 uur. En de level cap aantikken doe je alleen als je ook echt bijna alles doet. Veel plezier met de game.
Niet helemaal een doorslaand succes en dan druk ik het mild uit. Performance wordt vergeleken met een PS3/360 Bethesda game... Buyer beware dus voor de Switch gebruikers. Serieus, die grond textures ook... eff mijn anti-blurry brilletje halen hoor, want je zou zomaar door de schijt kunnen lopen zonder het te zien. Wil iemand ook nog even vriendelijk aan de textures vragen of ze zichzelf willen laden? Dan ga ik intussen even rustig een theetje zetten. Anyway, je weet wat ze zeggen over laadtijden? Het bouwt karakter, dus bij deze game zit je goed. Maar hee, daar krijg je tenminste een *echt* maanlandschap voor terug, lekker kaal... in 20 fps zodra een gevecht begint.
Yup, precies. Op 1 of andere manier schijnt het voor de third party niet echt te lukken om eruit te halen nog wat mogelijk is.
Hmm, er zijn toch best goede shooter conversies geweest toch? Maar "open world" RPG, dat blijft lastig. Alhoewel, was de tWitcher 3 conversie niet goed gelukt?
Witcher III is ook niet echt geweldig. Hapert veel en laadtijden zijn enorm. Daarentegen minder verkeerd op een Switch Lite. Alleen de besturing is een drama. Inderdaad niet echt spellen voor de Switch.
Origineel was een Nintendo Wii/Wii U game. Maar dat is zeker een beter gelukte conversie (waarschijnlijk juist door die reden). Het origineel was een goede JRPG en alhoewel de "definitive edition" niet helemaal een volledige visuele remake is, is het zeker een verbetering t.o.v. het origineel. EDIT: En dan is er ook nog Xenoblade Chronicles 2... ditmaal een echte "Switch" game. Ik weet alleen niet of dit een goede game is? Dacht dat XC1 het beste is uit de serie. EDIT 2: Nou ja... Dragon Quest 11 dan ook maar even hier posten. De Switch game is de meeste complete versie van het spel. Ik zal nu maar ophouden.
Nu maak je mij aan het twijfelen, maar ik zie overal Switch staan. Release date: 1 december 2017. Het was redelijk aan het begin van de Switch carrière weet ik nog. EDIT: Xenoblade Chronicles X was ook een Wii U game. Misschien bedoel je die. Dit is het deel tussen Chronicles 1 en 2.