Graphics boeid mij niet zo veel, het gaat toch om het verhaal of iets anders niet om de graphics. Goeie graphics zijn wel goed mee genomen majah. Keek net op de site en er stond dat de game al uit was
Gister avond gespeeld tegen 8 gasten. Het was echt vet! Wat een paniek en de strategieen die we maakte tijdens het knallen waren fantastish. Vooral om bijvoorbeeld het tankgebied te beschermen flink veel turrets en antitanks neer te plaatsen is stoer. + overal vliegen kogels rond je heen. Ik vind het nog steeds leuk om de demo online te spelen. Ik denk dat ik The Outfit niet haal totdat hij wordt afgeprijsd. Leuke multiplayer stand, maar van de single player hoor ik niet veel goeds. (gamespot review). En dit is echt een wanabe mercenaries met rails als single player met een goede Multiplayer.
Idd, lekkere vrijheid. Maar iemand hier anders zin in een potje Outfit vanavond? Waarschijnlijk niet net als gister
k vet.. ik ben er niet goed in maar dat boeit niet. Meer mensen? @Hayabuso halo.. ik add je ff doen we zo een potje
Ja was idd heel vet.. het gaat er soms heel lomp aan toe, er gebeurd zoveel op het slagveld, en toch blijft het aardig overzichtelijk. En er komt trouwens toch aardig wat strategie bij kijken als je een beetje wilt winnen. Ik vind het alleen zo zonde dat deze game zo slecht behoordeeld word. Ik heb de single player niet gezien dus daar kan ik niks over zeggen maar de multiplayer vind ik geweldig. Ik heb echt het gevoel dat ik bezig ben met Mercenaries Multiplayer
veel lag??? demo??? Ik heb nu in totaal al zon 40 potjes ofzo online gespeeld tegen verschillende mensen en ik heb mischien een paar keer een slechte verbinding melding gekregen. Mischien heb je net een paar keer pech gehad
Ik denk dat Iedereen in Nederland die de demo heeft gespeeld geen outfit hebben gehaald( op een paar na dan) toch jammer voor zo'n bedrijfje genaamd Relic. Wat kunnen demo's toch negatieve effecten hebben
Ik ben van plan om uhm te gaan halen als ik tijd kan maken tussen Oblivion door. Ik koop uhm dan echt voor de multiplayer. Je moet de demo een kans geven. Hij is lang zo slecht nog niet. Ik denk dat veel mensen afgeschrikt worden door de graphics.
Mensen willen hem niet omdat ze het niet snappen. Ik heb het gister een paar vrienden uitgelegd en die waren meteen verslaafd toen ze het snapte. En de game is toch nog niet uit?
Tja ik snap het denk ik ook nog niet helemaal. Je verdient punten door vlaggen te veroveren? En met die punten kun je nieuw materiaal kopen. En als je dan bijv. een bepaald gebouw verovert kun je tanks bouwen? Klopt het een beetje?
Ik blijf het geen leuk spel vinden, hoewel er veel leuke elementen inzitten. Ze hadden meer een keuze moeten maken voor mij. Of een echte First Person Shooter of een Squad Based iets, 't hangt er nu zo vaag tussen in... Ik vind het in ieder geval niet lekker spelen.
Zit ik net te verkondigen dat ie nog niet uit is....krijg ik een telefoontje van de lokale gamesboer dat ik The Outfit kan komen oppikken...
De game krijgt wel erg ranzige reviews, denk dat ik hem maar laat passeren... Kan je een kleine review plaatsen als je de game gespeeld hebt? Met voorkeur ook je indruk van de SP. Bedankt alvast .