Bij gamer.nl staat nu een revieuw hij krijgt een 7,3 de mp schijnt wel tof te zijn maar de sp is veel te makkelijk.
ja mij lijkt hem ook wel tof, alleen slechte timing van de ontwikkelaars, er zijn op dit moment zo veel meer betere games!
Tuurlijk is die demo leuk, maar kijk eens hoeveel andere mensen hem afkraakte, vind ik toch zonde. Maar ook door de lag af en toe op xboxlive voelt de game wat houterig aan, Maar mij leek het eerder een budget game toen ik hem speelde. Dus wacht ik daarvoor liever om BFMC om terretoríe's in te nemen
Ik hoor hier vele mensen zegen dat hij er niet is maar ik wil toch even melden dat in de FRS in Amsterdam centrum hij al sinds gister ligt.
Shit, Ik ben vergeten om naar de stad te gaan naar school Dan morgen maar ff onder school moet toch naar de tandarst, kan ik gelijk naar de stad toe *)
Ja zit nog in het eerste level, en hij is cool. Lekker alles bestellen terwijl je alle positie's inneemt. Soort van MP maar dan in de sp, zeer leuk.
Demo gespeeld? Jij had het volgens mij de vorige keer ook al over lag. Ik heb het maar een aantal keer meegemaakt. Maarja dat heb je bijna bij elke online game wel.
mmm ik heb hem ook eindelijk, egt lache spel, met z'n 2e lekker die missie's doorlopen en een beetje samenwerken, een leuk tussendoortje totdat BFMC verschijnt en zeker leuk om te gaan linken... hahaha
weet iemand nouw hoe levels opnieuw kan doen?? Maar hoezo staan er op het einde de medals die je kon winnen. staan er altijd 2 maar in de missie heb ik maar een bericht gekregen om zo'n medal te halen. shortbull zal ik je toevoegen kunnen we een keer co-open ofzow of Wessiej?