in het begin dacht ik dat dit een saaie game zou zijn, maar nu ik me er in verdiept heb (hier en daar wat filmpjes en interviews gekeken) lijkt het me eigenlijk wel een game voor mij. deze hou ik iig in de gate. 3 maart komt de demo? is dat bevestigt of weer z'n stom gerucht? greetz, Michiel
Lijkt me opzicht wel een vet spelletje, Maar wat een mooie tanken rood en groen... Volgens mij is dat bevestigt is op verschillende site's gepost.
Als ie leuker is dan de multiplayer van Freedom Fighters dan ga ik deze zeker een keer halen al koop ik binnenkort GRAW BMC en Oblivion en deze game? Die komt later wel eens,,,
Lijkt veel op freedom fighters maar dan uitgebreider en leuker! namelijk de multiplayer is enorm uitgebreid vergeleken met freedom fighters! namelijk tot 8 spelers online = met bots 32. O ja voor diegenen die het niet weten 3 MAART ONLINE DEMO VAN THE OUTFIT OP MARKET PLACE<, ONLINE DEMO TOT 8 SPELERS, EEN LEVEL SPEELBAAR!!
8 online ik hoop alleen met de demo in het orgineel zal het wat weinig zijn vind ik. Ben an het twijfelen tussen deze en battlefield, maar goed dat er voor elk spel een demo ui komt.
Overmorgen de Demo, ben erg benieuwd. Ben een enorme fan van Tweede Wereld oorlog shooters, Call of Duty 2 was super, tranen springen me in de ogen als ik er aan terug denk. Dit is de 2e 2e wereld oorlog shooter voor 360, maar het zal moeilijk zijn CoD 2 te overtreffen. Ik hoop in ieder geval op een stuk betere online mogelijkheden
3 maart dacht ik, vrijdag... Maar ik denk dat dit zo'n game is die ik pas wil kopen als hij goedkoper is, en vervolgens helemaal vergeet. Er komen dingen aan waar ik liever mn geld aan uitgeef. Het teveel games probleem begint alweer
CoD 2 is zo te overtreffen. Het is ook op dit moment de ENIGE ww2 shooter op de X360. Ik ben zelf ook fan van 2 ww shooters: Cod, ET, MOH, BIA
The Outfit is meer een game dat veel weg heeft van de game: Mercenaries gemixt met vele indrukwekkende explosies dus je kan de game niet vergelijken met Cod 2. The Outfit is veel meer chaotischer....
The Outfit kun je niet met COD2 vergelijken omdat deze game heel arcade is,,, tenminste het is een multiplayer game zonder sterk verhaal en zonder realisme! Het is voor de online mogelijkheden gemaakt dus online fun! TROUWENS!! IK HERINNER JULIE ER EVEN AAN!! DE DEMO KOMT 3 MAART EN DAT IS MORGEN!!! DUS HOUD MARKETPLACE IN DE GATEN!!
OEH! kheb er zin in, tis toch een online demo dus als jullie willen, meld me maar aan en dan zie ik jullie wel online, mijn gamertag is APOC LUCIAN
maar hij is der niet wel vreemd, dan maar hopen dat ie morgen komt maar dat geloof ik eigelijk niet echt.
TUURLIJK KOMT IE 3 maart, IK DENK DAT IN AMERIKA DE TIJDEN WAT ANDERS ZIJN, EN DAT IE GEWOON IN DE MIDDAG KOMT< OF AVOND, MAAR ALS ZE HEBBEN GEZEGD ,3 MAART< DAN STAAN ZE VAST