Kerel verteld er net over via MSN. Klinkt als een zwaar maf spel Dingen die uit de lucht vallen enz? Njah, in elk geval ervaar ik het straks wel als ik hem download.
Het is echt wel een vet spel. En dingen die uit de lucht vallen zijn gewoon bestelde voertuigen die worden gedropt neem ik aan .
nou deze game is wel heel erg gaar hoor... damnz sorry hoor heb hem ff gespeeld en gelijk verwijdert... jezus had niet verwacht dat hij zo vervelend was
@wessiej nee, ut zijn duitsers die door aliens naar aarde worden gestraald om een uber ras te kweken kiddin, ut zijn idd bestelde voertuigjes
WTF? Ik kan die demo niet afspelen. Er komt altijd op te staan dat het geen pal 50 ondersteunt(en dat ik dat moet veranderen)! Terwijl mijn HD tv op 720p/60 staat. Dus hij staat toch op 60, wat is het probleem dan...?
Eerste indruk is dat het een leuk concept was en ik denk redelijk te begrijpen wat het idee er achter was, maar het had zoveel beter gekunt. Ik zou het in elk geval nooit kopen, maar ik zat sowieso niet op een arcade shooter te wachten.
Zo nu ff gespeeld, jammer genoeg is de text totaal niet te lezen op een gewoon tv'tje en is t beeld ook weer 16 : 9.. Word tijd voor een nieuwe tv denk
Met een HD tv moet je pal niet veranderen... Heeft helemaal niets meer met pal te maken(staat altijd op 60). Als ik een xbox games speel, schakelt hij aut. over naar 720/50. Maar nu staat hij op720/60(en ik kan niet pal ofzo veranderen,want dat kan niet met een HD tv) en nog zegt die demo verander...
tis niet een spel voor mij voor te juigen...slechte graphics, niks loopt vloeiend, rare bestruring etc..maja, das mijn mening he
Nou de demo is gewoon slecht, dat is inderdaad jammer, laten we hopen dat het spel iets betere graphics laat zien, maar ik ben bang dat de besturing helaas niet verandert..
Dit had ik ook bij DOA4.. Wat ik heb gedaan is ff de switch op de kabel omgezet naar PAL. Toen in het dashboard de boel op pal 60 gezet. Daarna alles uitgezet en weer op HDTV gezet, daarna was het probleem opgelost.