1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The outfit

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 jul 2005.

  1. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    zekrr gewoon wennen
     
  2. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor van de meesten van julie dat je er niet veel aan vind,,, de Demo is op zich best vet! Ik heb zelf vaak Freedom Fighters gespeeld met mijn broertje en ik smeekte toen op een vervolg. en hier is hij dan!

    TEnminste,,, maar het is een tactisch spel wat lekker snel speelt en leuk is om te doen! en de apparatuur die je kunt opvragen en de bruggen die je kunt vernietigen en kunt herbouwen geven meer diepte in deze game. Verders zij er in de oorspronkelijke versie 16 maps dus zijn er wel leukere maps neem ik aan!

    MAar er zijn nog wel een hoopje bugs en situaties die ik anders heb willen zien. Maar ik hoop dat die weggewerkt zijn in de uiteindelijke versie.

    Maar nog iets!! Hoe kan ik mijn legertje commando's geven? Of is dat uit de de demo versie gehaald?
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Muwhaha, ik denk dat een hoop mensen zich toch in de aap gelogeerd voelen :p Ik vind het maar een flut spelletje, opzich wel geinig hor, maar ja ik weet het niet, het idee is leuk, maar volledig de plank misgeslagen naar mijn idee.
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister die demo gespeeld en ik vind het totaal geen xbox 360 waardig spel :confused:. Dat wil niet zeggen dat ik me niet vermaakt heb. Ik heb me er zo 2 uurtjes mee zitten vermaken, maar ik vraag me alleen af waarom ze dit niet op de gewone xbox uit hadden kunnen brengen :confused:
     
  5. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch valt het me tegen, veel bots online, zondar dat je doorhebt wie nu bot is en wie ''echt'' is. Wel grappig spel hoor!
     
  6. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Best leuk spel. Grafisch is het niet de top (op normale tv), maar de gameplay is goed. Eerst dacht ik dat je alleen een beetje kon knallen en flamberen, maar toen ontdekte ik de verschillende dingen die je kunt kopen. Airstrike hier, howitzer en mitrailleur daar. Als je dat goed doet en de tegenstanders ook, dan ontstaat er een leuk strategisch spel. Mooi zijn ook de voertuigen die je kunt inzetten op zo bv snel of minder snel (tractor) een basis in te nemen. Misschien iets voor als hij is afgeprijsd ;)
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    jah echt zo grappig he, je kan op alles rijden. In die demo staan in die graan velden ook van die kruiwagens. Dan kun je er voor gaan staan en dan op X drukken. Dan kruipt zo'n bot in die kruiwagen en kun je er achter gaan rennen zodat je hem vooruit duwt ! :p
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is het dus een beetje te vergelijken met Mercenaries? Ik heb me namelijk nog erg weinig verdiept in deze game :9 Demo is aan het downloaden iig :)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik sluit mij aan bij de rest. Wel aardig spelletje en het heeft zeker potentieel. Ik heb het gisteren met plezier een paar uur gespeeld. Het idee is leuk, maar ik heb het al vaker gezien. De graphics zijn aardig tot goed (brokstukken van gebouwen verdwijnen niet zomaar maar stuiteren vaak achter je aan), maar het doet mij meer aan een Xbox dan aan een Xbox360 spel denken.

    Ik weet niet hoe mooi / leuk BF2:MC gaat worden, maar waarschijnlijk gaat hij deze game overtreffen. Tenzij je natuurlijk een WOII gek bent en alles wilt hebben wat daarmee te maken heeft.

    Nice, but not nice enough.
     
  10. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tussen door...

    Ik wilde gisteren de demo van The Outfit spelen maar toen kreeg ik de melding
    dat ik de tv op pal-60 moest zetten ipv pal-50. Ze zeggen daarbij dat ik dat kan veranderen bij console settings en dan display. Maar het enige dat ik daar kan veranderen zijn de resoluties. 480p 740p 1080p..

    Weet iemand waar ik dit precies kan veranderen? Alvast bedankt...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat grafische verschil is best wel groot, of ligt dat nou aan mij?
     
  13. kneyber

    kneyber MORE DOTS!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem? Is dit een probleem met HDTV?

    Een beetje karig.
     
  14. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt zeker een vGA kabel? Daarmee kan je geen PAL settings veranderen nee voor zover ik weet. Component gebruiken dus P:?
     
  15. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    gewoon standaard scart kabel erin zetten, je 360 op PAL 60 zetten, en dan weer je VGA/Component kabel erop zetten en je HD resolutie kiezen. Het spel kijkt indien je PAL xbox hebt, of je PAL-60 aan hebt staan.. Ook al gebruik je HDTV, hij kijkt naar de SDTV settings
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    echt veel beter ,et hdtv
     
  17. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd doet het, bedankt _O_
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    bestellen is wel erg leuk.bestellen is wel erg leuk.
     
  19. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor van heel veel mensen dat die demo helemaal niks is! wat is er eigenlijk zo slecht aan?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  20. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe het zit met de voertuigen, zijn dit ze nou allemaal of zijn er ook nog speciale voertuigen per level ofzo?

    Sander,
     

Deel Deze Pagina