Demo is grappig, maar niet super, grafisch valt ie tegen, hij bestuurd niet zo goed, en online met bot's Als je wat langer speelt is ie leuker, dan waardeer je t wat meer. Hij is anders, grappig anders, maar niet zo leuk uitgewerkt
heb hem vanmiddag de demo afgehaald. was toen ff alleen met 2 controllers aan het spelen, en ik vond het spel zuigen! maar daarnet met een vriend gespeeld, man wat een lol echt cool was dat, had ik niet verwacht
mmm als de uiteindelijke game echt een beetje een combi van mercenaries en freedom fighters wordt, dan denk ik dat, ongeacht dat het jatwerk is, de game wel eens erg verslavend kan worden!
Ja ik vind de game wel grappig en leuk, maar niet de hele dikke vette actie die er min of meer aangeprezen wordt. Kortom te hoge verwachtingen ervan. Ik vind de titel ook zeker de 60 euro of wat hij ook mag gaan kosten, niet waard!
ik denk dat er tegenwoordig sowieso nog maar weinig ECHT vernieuwende games zijn/komen. elk genre bestaat al zo een beetje, wat wil je nog meer? vernieuwend hoeft het voor mij dan ook nooit te zijn, zolang ze datgene wat ze doen, maar goed is uitgewerkt
ok das waar, maar het is altijd leuk als developers kleine tweaks in een bepaald concept aanbrengen. zoals bv mooi te zien in GTA, dus een doorontwikkeling van een bepaald concept!
Dit spel ga ik zeker halen nadat ik die demo 2 uur lang met een maat gespeeld had. Echt een super vette game!
Net de demo gespeeld: wat een vette game . Deze ga ik zeker weten halen eindelijk een goed spel van THQ op raw 2 na